  • 11. Data: 2011-04-15 10:40:38
    Temat: Re: Bluetooth, s?uchawka, nawigacja, telefon
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Fri, 15 Apr 2011 11:17:37 +0200, AZ <a...@g...com> wrote:

    [...]
    > Eeee tam gadacie, mialem kiedys zestaw sluchawkowy od HTC jakiegos
    > starego, mikrofon pakowalem do wolnej przestrzeni miedzy ustami a
    > szczeka i jak ktos dzwonil to wystarczylo zwolnic do ok. 100 km/h.

    No jest jeszcze kwestia kasku :-) Ja mam zestaw słuchawkowy od
    Xperii i powyżej 50 km/h trudno rozmawiać, to samo było z interkomem
    z Louisa. Do rozmów z plecaczkiem podczas stania na światłach
    bardzo dobry, ale przy większych prędkościach mało użyteczny.

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik

  • 12. Data: 2011-04-15 11:54:56
    Temat: Re: Bluetooth, słuchawka, nawigacja, telefon
    Od: Tytus <v...@o...pl>

    Siemka

    *** "J_K_K"

    Czy kto korzysta, e "zwyk ej" s uchawki telefonicznej ?

    Uzywam na kablu zestawu stereo - w sumie zadna roznica miedzy takim a
    BT stereo bo tam tez sa kable (jak ma sie zmiescic pod kask)
    Jak jest cieplej uzywam lepszych sluchawek a telefon mam w kieszonce
    tak zebym mogl odebrac i gadac w czasie jazdy
    Teraz przymierzam sie do BT z Biedronki za 79 pln
    Nokia BH-103
    przepraszam za nie linkowanie

  • 13. Data: 2011-04-15 11:57:49
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "ARO" napisał w wiadomości grup

    Prowadzenie rozmowy podczas szybszej jazdy motocyklem to zupełnie inna
    bajka. Mikrofon zbiera wszystko tylko nie to co chesz powiedzieć - to tak
    ogólnie o wszelkich mikrofonach w jakichkolwiek zestawach słuchawkowych.
    Nakładanie gąbki niewiele pomaga. W zalażności od siły wiatru (w kasku)
    można rozmawiać przy prędkościach rowerowych.

    ===================

    Mam Bikemike 3 Oxforda - za niecałe 200 zł zestaw dla dwóch osób.
    Gdy obie osoby jadą w zatyczkach - można rozmawiać do 110-120 km/h, przy
    czym do 70 km jest to rozmowa niczym w samochodzie - pełen komfort, zupełnie
    bez podnoszenia głosu. Powyżej 100 km/h trzeba krzyczeć - przynajmniej w
    moim nie-topowym kasku AGV Longway (szczękowy). Mikrofon mam dość nietypowo
    zamontowany (z racji szczęki) nad prawym policzkiem.

    Nie próbowałem nigdy z tym zestawem rozmawiać przez telefon, nawet nie wiem,
    czy się da. Gdy jadę sam - telefon mam podłączony tak, że słyszę muzykę i
    dzwonek - gdy ktoś do mnie zadzwoni. Mogę się zatrzymać i oddzwonić.

  • 14. Data: 2011-04-15 18:30:25
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-04-15 11:15, Leszek Karlik pisze:
    > Zwyczajne dokanałówki to zastępują zatyczki, ale nie są jakoś miażdżąco
    > skuteczne jeżeli chodzi o tłumienie, można sobie kupić jakieś Etymoticsy
    > czy inne takie albo przerobić dokanałówki na zatyczki przy pomocy zestawu
    > Radians Custom Earplugs
    > (http://stretta.blogspot.com/2010/08/radians-earphon
    e-hack.html)
    > albo przy pomocy piankowych zatyczek :-)

    dokanalowe systemy komunikacyjne
    i indywidualne ochronniki sluchu:
    http://www.otoria.pl/ochrona_skomunikacyjne.php

    --