  • 1. Data: 2020-06-22 21:11:02
    Temat: Bylismy slynni ;-)
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    https://jalopnik.com/look-how-proud-this-asshole-is-
    that-one-lone-box-ye-1844116587
    https://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/tt
    250wlgdt9lnxgmxgkp.png
    Kurdę, miałem dokładnie takiego...

  • 2. Data: 2020-06-23 11:06:01
    Temat: Re: Bylismy slynni ;-)
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-06-22 o 21:11, ąćęłńóśźż pisze:
    > https://jalopnik.com/look-how-proud-this-asshole-is-
    that-one-lone-box-ye-1844116587

    > https://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/tt
    250wlgdt9lnxgmxgkp.png
    > Kurdę, miałem dokładnie takiego...

    125p, czy też FSO 1500 były eksportowane na zachód. Stryjek miał takiego
    eksportowego, którego sprowadził z Francji :-)

  • 3. Data: 2020-06-23 11:42:00
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2020-06-23 o 11:06, Poldek pisze:
    that-one-lone-box-ye-1844116587

    250wlgdt9lnxgmxgkp.png

    > 125p, czy też FSO 1500 były eksportowane na zachód. Stryjek miał takiego
    > eksportowego, którego sprowadził z Francji :-)

    Gdzieś na YT przewinął mi się 126BIS sprowadzony z Niemiec :)

    --
    viktorius

  • 4. Data: 2020-06-23 12:48:18
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-06-23 o 11:42, viktorius pisze:
    that-one-lone-box-ye-1844116587

    > Gdzieś na YT przewinął mi się 126BIS sprowadzony z Niemiec :)

    Ja mam zdjęcie malucha zrobione w 2002 r. w Melbourne. Głowy nie dam,
    ale chyba miał kierownicę po prawej stronie... :-)
    Przyznam, że najpierw go usłyszałem, zanim zobaczyłem :-)
    T.

    --
    Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
    http://www.avg.com

  • 5. Data: 2020-06-23 13:00:42
    Od: K <n...@e...com>

    On 23/06/2020 11:48, T. wrote:
> [...]
    > ale chyba miał kierownicę po prawej stronie... :-)
    > Przyznam, że najpierw go usłyszałem, zanim zobaczyłem :-)

    Z dwa lata temu widzialem na parkingu pod lotniskiem Stansted malucha na
    angielskich blachach z kierownica po lewej czyli sobie go ktos tutaj
    przywiozl. Kilka miesiecy temu go widzialem w Cambridge.

  • 6. Data: 2020-06-23 13:20:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "T." napisał w wiadomości grup
    pl...
> [...]
    >
    >Ja mam zdjęcie malucha zrobione w 2002 r. w Melbourne. Głowy nie dam,
    >ale chyba miał kierownicę po prawej stronie... :-)

    125, maluchy i polonezy byly eksportowane do Anglii, wiec byla wersja
    z kierownica po prawej.
    Co otwiera rynek australisjki i japonski.

    A kawal pamietacie ? Nasze samochody eksportowane do Japonii beda
    mialy nowe nazwy

    maluch - cioto
    syrena - ohida
    nysa - zomosuka
    polonez - alefura

    J.

  • 7. Data: 2020-06-23 13:49:00
    Od: K <n...@e...com>

    On 23/06/2020 12:20, J.F. wrote:

> [...]
    > Co otwiera rynek australisjki i japonski.
    >
    > A kawal pamietacie ? Nasze samochody eksportowane do Japonii beda mialy

    Czyli "malucha" kupowaly wtedy cioty tak jak dzisiaj cioty kupuja np.
    Yarisy, Mini czy Fiata 500? ;)

  • 8. Data: 2020-06-23 14:18:35
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-06-23 o 12:00 +0100, K napisał:
    > Z dwa lata temu widzialem na parkingu pod lotniskiem Stansted malucha
    > na angielskich blachach z kierownica po lewej czyli sobie go ktos
    > tutaj przywiozl. Kilka miesiecy temu go widzialem w Cambridge.

    Może ten? https://youtu.be/lF8s7neTS3U

    Mateusz

  • 9. Data: 2020-06-23 14:22:49
    Od: K <n...@e...com>

    On 23/06/2020 13:18, Mateusz Viste wrote:

    > Może ten? https://youtu.be/lF8s7neTS3U
    >
    > Mateusz

    Nie, tamten byl z konca produkcji (Elegant) i chyba zielony.

  • 10. Data: 2020-06-23 22:07:37
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2020-06-23 o 13:49, K pisze:

    > Czyli "malucha" kupowaly wtedy cioty tak jak dzisiaj cioty kupuja np.
    > Yarisy, Mini czy Fiata 500? ;)

    Wulgarnyś a skojarzenie nie z okresu.
    O ciotach wówczas nikt nie myślał.
    Malucha wszyscy lubili a cioto to po "japońsku" co to?