  • 41. Data: 2009-01-26 15:10:13
    Temat: Re: Bylo Lublin i strzelanie
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Watson napisał(a):

    > Dzięki! Hehe - a podałem przykłady.

    Ano. Niezle. Zwlaszcza gdy sie ma w pamieci Twoja opowiesc o przygodzie
    z kontrola z kalachem.
    Ale.
    To rowniez - ta twoja trauma - powoduje, ze twoja postawa drogi, mlody
    Watsonie ;) jest nieobiektywna.
    Ja tam pamietam, ze nas (Heniutki, Buli z Malenstwem, Sir Raf no i ja)
    tez zatrzymywali "czarni" z kalachami na drodze z Cieszyna do Gleiwitz w
    pamietnym 1999 roku. I jakos kurde traumy nie doznalo zadne z nas.
    Resume: Nie pamietam szczegolow ale z perspektywy czasu zdaje mi sie, ze
    byly wonczas uzasadnione podstawy do takiego a nie innego potraktowania
    Cie podczas zatrzymania. W sensie, ze moze wlasnie godzinke wczesniej
    jakis motorzysta obrabowal kiosk Ruchu i odjechal w sina dal na gumie
    gwalcac przy okazji wszystkie napotkane na przejsciach dla pieszych
    zakonnice w ciazy i staruszki z dzieciecmi na rekach. ;)