  • 1. Data: 2010-02-15 20:04:39
    Temat: C4 Avant TDI
    Od: "cdna" <c...@g...pl>

    Witam, potrzebuję dużego i taniego kombi na jakiś czas, będzie musiało
    przejechać w miarę bezawaryjnie tak z 30 000. Wpadło mi w oko C4, jest tam
    coś na czym można "popłynąć"?

    Pozdro

  • 2. Data: 2010-02-15 20:09:57
    Temat: Re: C4 Avant TDI
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "cdna" <c...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:hlc5s7$pbh$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam, potrzebuję dużego i taniego kombi na jakiś czas, będzie musiało
    > przejechać w miarę bezawaryjnie tak z 30 000. Wpadło mi w oko C4, jest
    > tam coś na czym można "popłynąć"?
    > Pozdro

    Zakładam ze chodzi ci o A6C4/100C4 Były chyba ze 3 silniki TDi 1.9 90KM 2.5
    115KM i 2.5 140KM

    Określ się dokladniej.
    Ogólnie fajne auta części nie kosztuja kosmicznie dużo a jak trafisz zadbany
    egzemplaż to 30kkm nie stanowi problemu.

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 3. Data: 2010-02-15 20:40:36
    Od: "cdna" <c...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Lewis <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> napisał(a):
    > Określ się dokladniej.

    Konkretnie A6 C4, raczej 2,5TDI bo 1.9 chyba mało spotykane. Głównie chodzi
    mi o jakieś pułapki, typu wyjątkowo awaryjny typ silnika czy skrzyni. Jest
    dużo ogłoszeń z LPG ale trochę się boję, może niesłusznie?

  • 4. Data: 2010-02-15 20:44:49
    Od: Czarek Daniluk <c...@u...com>

    W dniu 2010-02-15 20:40, cdna pisze:

    > Konkretnie A6 C4, raczej 2,5TDI bo 1.9 chyba mało spotykane. Głównie chodzi
    > mi o jakieś pułapki, typu wyjątkowo awaryjny typ silnika czy skrzyni. Jest
    > dużo ogłoszeń z LPG ale trochę się boję, może niesłusznie?

    2,5TDI 5 cylindrów w rzędzie, najbardziej udane TDI w historii VW :)
    Bardzo trwałe, jednak przebiegi tych samochodów najmłodszych już 13
    letnich niestety są kosmiczne co też i odbija się na awaryjności.
    Niestety lata świetności mają one już za sobą, ale jakbyś trafił na
    bezwypadkowy i zadbany egzemplarz to pojeździsz nim jeszcze ładnych parę
    latek :)

    Pozdrawiam !!

  • 5. Data: 2010-02-15 20:48:07
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "cdna" <c...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:hlc7vk$4e8$1@inews.gazeta.pl...
    > Konkretnie A6 C4, raczej 2,5TDI bo 1.9 chyba mało spotykane. Głównie
    > chodzi mi o jakieś pułapki, typu wyjątkowo awaryjny typ silnika czy
    > skrzyni. Jest dużo ogłoszeń z LPG ale trochę się boję, może niesłusznie?

    Od około 2 lat ujeżdżam to co w sigu i nie narzekam, Pali sporo ale ma
    prawo, z awaryjnością też nie moge powiedzieć, że coś nadmiernie się psuje,
    ot tak po prostu się zużywa.
    Jeśli chodzi o silnik diesla to owszem 1.9 jest tu za słaby aczkolwiek
    zrobić z niego 130KM to da radę. 2.5 115KM to wytrzymały klekot aczkolwiek
    wielkiego funu z jazdy też nie sprawia. Bardzo fajnym Silniczkiem jest 2.5
    AEL 140KM bardzo często wystepuje z 6biegową skrzynią biegów i napędem
    quattro co już jest pełnią szczęścia, ładny egzemplaż z dobrym wyposażeniem
    to jednak 17kzł nawet 19kzł.
    Podsumowując bardzo fajne auto jak diesel to ten AEL 140KM fajnie by było
    quattro ale jak zimą za dużo nie jeździsz to sie nie przyda.
    Jak benzynowy silnik to zdecydowanie tylko wersja 2.8 30V ACK, 2.6 pali tyle
    co 2.8 a nie jedzie, starszą wersje 2.8 24v tez lepiej sobie darować.

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 6. Data: 2010-02-15 20:51:54
    Od: "fuen" <fuen@wp[spam].pl>

> [...]
    > mi o jakieś pułapki, typu wyjątkowo awaryjny typ silnika czy skrzyni. Jest
    > dużo ogłoszeń z LPG ale trochę się boję, może niesłusznie?

    odpusc sobie,
    wszystkie te C4 maja ponad 400 tys. km przebiegu
    a jednostki napedowe , tudzież skrzynie biegów przy takim przebiegu
    beda bardzo awaryjne

  • 7. Data: 2010-02-15 21:47:48
    Od: Czarek Daniluk <c...@u...com>

    W dniu 2010-02-15 20:51, fuen pisze:

    > odpusc sobie,
    > wszystkie te C4 maja ponad 400 tys. km przebiegu
    > a jednostki napedowe , tudzież skrzynie biegów przy takim przebiegu
    > beda bardzo awaryjne

    Piszesz z praktyki czy tak sądzisz ??
    Właśnie że 2,5TDI jeśli był jeżdżony na dużych dystansach to dopiero co
    się dotarł porządnie ;)

    Pozdrawiam !!

  • 8. Data: 2010-02-15 22:29:47
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "fuen" <fuen@wp[spam].pl> napisał w wiadomości
    > odpusc sobie,
    > wszystkie te C4 maja ponad 400 tys. km przebiegu
    > a jednostki napedowe , tudzież skrzynie biegów przy takim przebiegu
    > beda bardzo awaryjne

    Jeździłeś ze tak mówisz?

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 9. Data: 2010-02-16 10:21:14
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Czarek Daniluk" <c...@u...com> wrote in message

    > Piszesz z praktyki czy tak sądzisz ??
    > Właśnie że 2,5TDI jeśli był jeżdżony na dużych dystansach to dopiero co
    > się dotarł porządnie ;)

    Bo samochod to przeciez sam silnik. Zawieszenie, buda, plastiki,
    przeniesienie napedu - do juz sie nie zuzywa.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 10. Data: 2010-02-16 11:12:55
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości

    > Bo samochod to przeciez sam silnik. Zawieszenie, buda, plastiki,
    > przeniesienie napedu - do juz sie nie zuzywa.

    ale zdajesz sobie sprawe, ze takie auto ma niewiele wspólnego z dzisiejszymi
    jednorazówkami gwarancyjnymi, ktorej jeżdza w miare pewnie tylko w okresie
    gwarancji.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE