  • 1. Data: 2012-07-12 17:19:41
    Temat: soft - brandowany,niebrandowany
    Od: "Barnaba" <l...@v...pl>

    Telefon Sony-Ericsson Xperia NeoV zakupiony w sklepie Orange, a więc ma
    system BRANDOWANY (wersja 2.3.4).
    Orange, mimo że upłynęło już kilka miesięcy nie wprowadza aktualizacji
    systemu do ICS, przynajmniej dla tego telefonu. Z tego co wiem, w przypadku
    systemu niebrandowanego poprzez Sony PC Companion można bez problemu dokonać
    aktualizacji. Jak pozyskać system niebrandowany? - czy w PC Companion/
    Sekcja Support Zone/Uaktualnienie oprogramowania telefonu - można wgrać
    sobie czysty, nowy, niebrandowany system? czy też muszę telefon oddać do
    punktu serwisowego?
    Barnaba

  • 2. Data: 2012-07-12 18:59:24
    Temat: Re: soft - brandowany,niebrandowany
    Od: wiwany <w...@g...pl>

    W dniu czwartek, 12 lipca 2012 17:19:41 UTC+2 użytkownik Barnaba napisał:
> [...]
    > Sekcja Support Zone/Uaktualnienie oprogramowania telefonu - można wgrać
    > sobie czysty, nowy, niebrandowany system? czy też muszę telefon oddać do

    Tu wiedzą:

    https://groups.google.com/forum/#!forum/pl.misc.tele
    fonia.gsm

  • 3. Data: 2012-07-12 20:04:53
    Od: "Barnaba" <l...@v...pl>

    Użytkownik "wiwany" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]
    > Sekcja Support Zone/Uaktualnienie oprogramowania telefonu - można wgrać
    > sobie czysty, nowy, niebrandowany system? czy też muszę telefon oddać do

    Jak już podajesz linka to mógłbyś dokładniej, na stronie trzeba szukać z
    godzinę, aby coś znaleźć.
    Po co wskazówka, która do niczego nie prowadzi?
    Barnaba

  • 4. Data: 2012-07-12 20:14:03
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    .edu.pl
    *Barnaba* napisał(-a):

> [...]
    > szukać z godzinę, aby coś znaleźć.
    > Po co wskazówka, która do niczego nie prowadzi?

    Dostałeś wędkę. Rybę masz sobie sam złowić. Nikt za Ciebie tej godziny
    na wędkowanie mitrężyć nie będzie.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 5. Data: 2012-07-12 20:25:53
    Od: "Barnaba" <l...@v...pl>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
> [...]
    fonia.gsm

    > Dostałeś wędkę. Rybę masz sobie sam złowić. Nikt za Ciebie tej godziny na

    Albo rzeczywiście chcesz pomóc, to zrób to tak, by pytający mógł skorzystać
    z podpowiedzi, albo nie zawracaj d...
    Po pól godzinie bezskutecznego poszukiwania zrezygnowałem.
    Barnaba

  • 6. Data: 2012-07-12 21:28:58
    Od: wiwany <w...@g...pl>

    W dniu czwartek, 12 lipca 2012 20:04:53 UTC+2 użytkownik Barnaba napisał:
> [...]
    > &gt; Sekcja Support Zone/Uaktualnienie oprogramowania telefonu - można wgrać
    > &gt; sobie czysty, nowy, niebrandowany system? czy też muszę telefon oddać do
    > &gt; punktu serwisowego?
    > &gt; Barnaba
    >
    > Tu wiedzą:
    >

    > https://groups.google.com/forum/#!forum/pl.misc.tele
    fonia.gsm
    > Jak już podajesz linka to mógłbyś dokładniej, na stronie trzeba szukać z
    > godzinę, aby coś znaleźć.
    > Po co wskazówka, która do niczego nie prowadzi?

    Prowadzi do tego, że zadałeś pytanie na NIEWŁAŚCIWYM forum, podałem Ci właściwe.
    Trudno zalinkować Twoje pytanie, którego na nim NIE zadałeś...A tym bardziej
    odpowiedzi na nie.

  • 7. Data: 2012-07-12 21:45:48
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    .edu.pl
    *Barnaba* napisał(-a):

    > Albo rzeczywiście chcesz pomóc, to zrób to tak, by pytający mógł
    > skorzystać z podpowiedzi, albo nie zawracaj d...
    > Po pól godzinie bezskutecznego poszukiwania zrezygnowałem.
    > Barnaba

    Pomoc już dostałeś we wskazówce gdzie masz szukać rozwiązania swojego
    problemu. I zamiast w te pędy lecieć tam zapytać, to tutaj bijesz pianę
    i żądasz odpowiedzi na znalezienie której Tobie nie chce się poświecić
    czasu. A komuś innemu ma się chcieć? W imię czego, skoro jesteś
    niereformowalny?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675