  • 11. Data: 2009-03-07 01:37:15
    Temat: Re: CRT vs LCD w laptopie
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Proces januszek <j...@p...irc.pl> zwrócił błąd:

    > Tak, tak, głównie do tylu, wiec po tysiacu lat gapienia sie w taki
    > kineskop lykniesz taka dawke promieniowania jaka dostajesz w sposob
    > naturalny spacerujac kolo haldy weglowej ;)

    Mój CRT daje jakieś 10x więcej odczytów niż LCD, który promieniuje jak
    tło. Z tyłu mniej więcej tyle samo, choć najdłużej sprawdzałem z przodu,
    bo z tyłu za CRT jest ściana a ja siedzę z przodu. (Za ścianą nikogo nie
    ma, bo osoba tam pracująca zmarła na raka)

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8

  • 12. Data: 2009-04-12 17:31:23
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 05.03.2009 10:38, zwierz internetowy pisze:
    > Co jest bardziej szkodliwe dla wzroku i mniej męczy oczy:

    "I" w sensie "jednocześnie"? Dziwne połączenie.

    > -praca na monitorze CRT z odświeżaniem 85Hz?
    > -praca na LCD w laptopie gdzie odświeżanie wynosi jedynie 60Hz?

    Odświeżanie w LCD *nie ma znaczenia*.

    Najmniej męczy praca z LCD stacjonarnym. Potem zaraz CRT (byle
    *dobry*). LCD w notebooku to z paroma wyjątkami porażka, mały
    kontrast, względnie długi czas reakcji, tragicznie małe kąty
    widoczności. Komputery przenośne jednak nie służą do długo-
    trwałej pracy.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |