  • 1. Data: 2009-03-25 17:58:42
    Temat: [CSS] Problem z kaskadowością
    Od: hazet <h...@n...pl>

    Witam, otóż mam pewną grupę bloków x, w których jest akapit p1. Dlatego
    style dla tych akapitów nadałem poprzez potomka #x p { style } .
    Niestety w jednym bloku x mam akapit p2, który wymaga innych reguł od
    p1. Teraz przyjął on reguły p1 przez #x { style } . Co zrobić aby je hmm
    nadpisać, ale nie poprzes styl inline, czy jest jakieś inne wyjście
    czy pozostaje nadanie tym 2 akapitom dwóch różnych klas ?

  • 2. Data: 2009-03-25 18:06:26
    Temat: Re: [CSS] Problem z kaskadowością
    Od: Mirosław Zalewski <miniopl@CUT_THIS.gmail.com>

    http://www.quirksmode.org/css/firstchild.html

    CSS3 jeszcze określa pseudoklasę :only-child, ale nie wiem jak z jej
    rozumieniem w różnych przeglądarkach. Powyższych i tak nie rozumie IE6,
    co jest wystarczającym problemem.
    --
    Niżej podpisany, zamieszkały w http://minio.xt.pl ,
    Mirosław Zalewski

  • 3. Data: 2009-03-25 18:23:53
    Od: hazet <h...@n...pl>

    Mirosław Zalewski pisze:
> [...]
    >
    > CSS3 jeszcze określa pseudoklasę :only-child, ale nie wiem jak z jej
    > rozumieniem w różnych przeglądarkach. Powyższych i tak nie rozumie IE6,

    no niestety, ale to musi działać pod IE6 :/

  • 4. Data: 2009-03-26 08:16:29
    Od: satellite <p...@g...pl>

    On 2009-03-25 18:58, hazet wrote:
> [...]
    > nadpisać, ale nie poprzes styl inline, czy jest jakieś inne wyjście czy
    > pozostaje nadanie tym 2 akapitom dwóch różnych klas ?

    A, mozesz dac klase tylko temu wyrozniajacemu sie p - o ile dobrze
    rozumiem; albo zadrwić z najnowszego ie uzywajac #x p:nth-of-type(2){}