  • 1. Data: 2009-03-25 22:00:20
    Temat: czemu IE tego nie wyświetla?
    Od: JoannElle <j...@g...pl>

    Hej,

    pracuję nad nową wersją strony Bio-Salonu:

    www.bio-salon.w8w.pl

    Poniżej lewego menu znajduje się link "Cenniki". FF go wyświetla, IE7
    nie, IE6 - nie wiem (mógłby ktoś rzucić okiem...?). Co powinnam zrobić,
    żeby wszystkie przeglądarki wyświetlały ten link?

    Dzięki i pozdrawiam,
    JoannElle

    --
    Sama nie rozumiem, skąd to mi się bierze, że jestem mitologiczne zwierzę,
    ni to świniobyk, ni to kotopies, w ogóle z innych stron (...)

    http://joannelle.digart.pl
    GG:2137641

  • 2. Data: 2009-03-25 23:28:11
    Temat: Re: czemu IE tego nie wyświetla?
    Od: majorjabe <s...@a...com.pl>

    JoannElle pisze:

> [...]
    > nie, IE6 - nie wiem (mógłby ktoś rzucić okiem...?). Co powinnam zrobić,
    > żeby wszystkie przeglądarki wyświetlały ten link?

    może ci się przyda ten link do testowania:
    http://browsershots.org/

    majorjabe
    I ja mam swoje zdanie z którym się nie zgadzam.
    http://prognoza.pogody.pl

  • 3. Data: 2009-03-26 10:32:49
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    JoannElle pisze:
    > Poniżej lewego menu znajduje się link "Cenniki". FF go wyświetla, IE7
    > nie, IE6 - nie wiem (mógłby ktoś rzucić okiem...?). Co powinnam zrobić,
    > żeby wszystkie przeglądarki wyświetlały ten link?

    Wyłącz float dla elementu #head1, zmień też hasło dla admina ;)

    --
    kamil d

  • 4. Data: 2009-03-26 11:41:35
    Od: "mateusx6" <m...@w...pl>

    a ja proponuje zmienic haslo... a najlepiej cms tez :) Joomla tez jest za
    free... a duzooo lepsza.

  • 5. Data: 2009-03-26 12:40:00
    Od: "Radek N." <n...@g...pl>

    JoannElle pisze:
> [...]
    > nie, IE6 - nie wiem (mógłby ktoś rzucić okiem...?). Co powinnam zrobić,
    > żeby wszystkie przeglądarki wyświetlały ten link?

    Jakiś pajac oczywiście musiał wykorzystać potknięcie JoannElle i "pomóc"
    grupowiczce w codziennej pracy. Gówniarz poczuł się dzięki temu wielki i
    może opowiadać w podstawówce, że jest hackerem - cóż biedak nie rozumie
    tylko, że jest zwyczajnym gnojem. Kurwa brak mi słów...

    --
    Nie pozdrawiam

  • 6. Data: 2009-03-26 17:19:48
    Od: JoannElle <j...@g...pl>

    Radek N. pisze:

> [...]
    > może opowiadać w podstawówce, że jest hackerem - cóż biedak nie rozumie
    > tylko, że jest zwyczajnym gnojem. Kurwa brak mi słów...

    E, spoko. Mógł bardziej narozrabiać ;)
    Dzięki za odpowiedzi!

    Pozdrawiam, JoannElle

  • 7. Data: 2009-03-26 17:28:17
    Od: JoannElle <j...@g...pl>

    majorjabe pisze:

    > może ci się przyda ten link do testowania:
    > http://browsershots.org/

    Na pewno, dzięki :)
    Czyli jak zwykle, oprócz IE6 wszędzie wygląda znośnie :/

    Pozdrawiam, JoannElle