  • 1. Data: 2009-01-01 22:10:27
    Temat: Canon G5 lub coś innego?
    Od: Olek <o...@u...eu>

    Witam.
    Interesuje mnie zakup tzw. zaawansowanego kompaktu z pełną obsługą
    manualną i stopką na lampę błyskową. Cena max 500 zł.
    Myślałem nad G5tką - całkiem ładnie foci, szczególnie podobają mi się
    "canonowe" kolory i to nie tylko w G5, bo posiadam małpkę IXUS 900TI,
    ale może coś innego ktoś może zaproponować? Warunki:
    1. pełny manual
    2. dobrej jakości jasne szkło
    3. stopka
    4. do 500 zł

    pozdry
    Olek

  • 2. Data: 2009-01-01 22:42:28
    Temat: Re: Canon G5 lub coś innego?
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <gjjf0d$ggi$1@news.task.gda.pl>,
    Olek <o...@u...eu> wrote:

> [...]
    > "canonowe" kolory i to nie tylko w G5, bo posiadam małpkę IXUS 900TI,
    > ale może coś innego ktoś może zaproponować? Warunki:

    Canon G6.

    TA

  • 3. Data: 2009-01-01 22:45:09
    Od: Olek <o...@u...eu>

    T...@s...in.the.world wrote:

    > Canon G6.
    >
    > TA

    oprócz bardziej "upchanej" matrycy warto?

    pozdr
    Olek

  • 4. Data: 2009-01-02 10:44:04
    Od: z/svc <z/svc@>

    On Thu, 01 Jan 2009 23:10:27 +0100, Olek <o...@u...eu>
    wrote:

> [...]
    >"canonowe" kolory i to nie tylko w G5, bo posiadam małpkę IXUS 900TI,
    >ale może coś innego ktoś może zaproponować? Warunki:

    Canon G3, którego mam na sprzedaż ;-)
    Ale nie polecam. Stary to już sprzęt i widać to po nim. Chodzi o
    matrycę. Hot-pixeli robi się coraz więcej i coraz częściej je widać.
    Myślę, że z G5 będzie podobnie.

    Osobiście poszukałbym czegoś nowszego. Chyba że nie da się w tej
    cenie, aby spełniało Twoje warunki. Wtedy po prostu szukaj egzemplarza
    jak najmniej przechodzonego oraz jak najmłodszego.

    --
    z/svc

  • 5. Data: 2009-01-02 10:56:27
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    z/svc wrote:
    > Ale nie polecam. Stary to już sprzęt i widać to po nim. Chodzi o
    > matrycę. Hot-pixeli robi się coraz więcej i coraz częściej je widać.

    Hm? Mam jakies 10 starych aparatow (w tym G2) i w zadnym nie zauwazylem,
    by z biegiem czasu liczba hot-pikseli rosla.

    k,

  • 6. Data: 2009-01-02 11:25:21
    Od: Obserwator Toruński <t...@g...com>

    Oczywiście że G-5!

    To jest aparat niczym Lenin: wiecznie żywy!

    Bateryjkę mu się tylko wymieniło i cyka zdjęcia aż miło.
    A zanikły w późniejszych modelach odchylany ekranik
    nadal sobie cenię.
    - Nad wyraz.

    Pozdrawiam

    Obserwator Toruński

  • 7. Data: 2009-01-02 11:53:10
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 2 Jan 2009, KILu wrote:

    > Hm? Mam jakies 10 starych aparatow (w tym G2)

    ...a to pewnie tak jak ze skarpetami...

    > i w zadnym nie zauwazylem,
    > by z biegiem czasu liczba hot-pikseli rosla.

    ...gęstość dziur zależy od tego czy nosisz na okrągło jedne czy
    na zmianę 10 sztuk ;)
    Potwierdzić hotpikseli nie mogę, bo KM A200 sobie sama mapuje,
    więc nie rzucają się w oczy :)

    pzdr, Gotfryd

  • 8. Data: 2009-01-02 11:58:02
    Od: z/svc <z/svc@>

    On Fri, 2 Jan 2009 11:56:27 +0100, "KILu" <b...@w...pl> wrote:

    >Hm? Mam jakies 10 starych aparatow (w tym G2) i w zadnym nie zauwazylem,
    >by z biegiem czasu liczba hot-pikseli rosla.

    No na moim tak jest, niestety. Hot-pixele pojawiają się i to na
    niskich ISO coraz częściej też.

    A sam aparat - świetny. Bardzo sobie chwaliłem. I jak jeden z kolegów
    napisał: odchylany ekranik - rewelacja.

    --
    z/svc

  • 9. Data: 2009-01-02 12:08:01
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    z/svc wrote:
    > A sam aparat - świetny. Bardzo sobie chwaliłem. I jak jeden z kolegów
    > napisał: odchylany ekranik - rewelacja.

    Odchylany ekranik, jak rowniez duza, masywna obudowa i swietna ergonomia.
    Takze dzieki niej (i dzieki jasnej optyce) podczas Sylwestra robilem z
    reki ostre zdjecia przy czasach 1/10, 1/6, a nawet 1/2 sek. - bez flasha,
    w stosunkowo ciemnym pomieszczeniu. Na kilkanascie zdjec skasowalem raptem
    dwa, bo postacie na nich zbyt szybko sie ruszaly. :) Jednoczesnie uzywalem
    lustra Pentax DL2 i (pomiajajac ladna GO) nie moge powiedzec, by zdjecia z
    niego byly zauwazalnie lepsze (fakt, ze to efekt uzycia ciemnego szkla i
    czulosci ISO1600), za to z AF w lustrze musialem calkowicie zrezygnowac z
    uwagi na jego powolnosc w kiepskim swietle.

    k,

  • 10. Data: 2009-01-02 16:29:43
    Od: Marek G <m...@g...pl>

    Thu, 01 Jan 2009 23:10:27 +0100, Olek <o...@u...eu>
    pisal(a):

    >ale może coś innego ktoś może zaproponować? Warunki:

    Może sony dcs-v3?

    >1. pełny manual
    jest

    >2. dobrej jakości jasne szkło
    kwestia dyskusji, ale w zasadzie chyba nie gorsze niż w G5

    >3. stopka
    jest

    >4. do 500 zł
    chyba już tak