  • 1. Data: 2009-01-01 22:14:32
    Temat: BG-E3 czy zamiennik?
    Od: Peetersan <p...@a...pl>

    Witam
    Jak w temacie.
    czy warto pakować się w taki zamiennik oryginalnego canonowskiego
    gripa:
    http://allegro.pl/item518477392_grip_bg_e3_z_lcd_do_
    canon_eos_350d_i_400d_warszawa.html
    Oryginalny nie ma możliwości ustawiania czasu i jest stówkę droższy.
    Czy ktoś używa jednego i drugiego?
    Proszę o opinie.
    Pzdr

  • 2. Data: 2009-01-01 23:33:46
    Temat: Re: BG-E3 czy zamiennik?
    Od: jakuboff <j...@o...pl>

    Peetersan wrote:
    > czy warto pakować się w taki zamiennik oryginalnego canonowskiego
    > gripa:
    > http://allegro.pl/item518477392_grip_bg_e3_z_lcd_do_
    canon_eos_350d_i_400d_warszawa.html

    Ja go kupiłem kilka miesięcy temu. Bardzo pozytywnie zaskoczyła mnie
    jakość wykonania; spodziewałem się gorszego wykończenia. Spust wchodzi
    lekko głębiej niż oryginalny w moim 350D, pozostałe odpowiedniki
    przycisków na aparacie wydają ciche kliki. Trzyma się pewnie, do środka
    zapakowałem dwie baterie, podoba mi się, że w komplecie jest wkładka na
    AA, ma fajne niebieskie podświetlenie (ale chciałbym jaśniejsze). Nie
    zanotowałem żadnych przerw w działaniu lub innych awarii.
    Poważną wadą jest dla mnie to, że w trybie automatycznego wyzwalania
    można zrobić tylko maksymalnie 100 zdjęć. Chciałem zrobić kilkugodzinny
    film poklatkowy (interwał 5s) i spodziewałem się, że przy ustawieniu
    licznika zdjęć na 00 będzie wykonywał do oporu, ale się rozczarowałem.
    Po 100 zdjęciach trzeba więc znów uruchomić timer.
    W opisie aukcji nie wspomniano o dołączanym do kompletu pilocie zdalnego
    wyzwalania. Widoczny na tylnej ściance na prawo od lcd, pierwszy w
    dolnym rzędzie trójpozycyjny przełącznik umożliwia ustawienie gripu na
    wyzwalanie przez pilota.

  • 3. Data: 2009-01-02 07:47:53
    Od: "kurdybanek" <k...@o...pl>

    >Oryginalny nie ma możliwości ustawiania czasu i jest stówkę droższy.

    Nie warto, w fotojokerze dostaniesz BG-E3 za 199...

  • 4. Data: 2009-01-02 09:07:18
    Od: "mkowalczuk" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kurdybanek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nie warto, w fotojokerze dostaniesz BG-E3 za 199...

    Ja tam widzę cenę: 299zł?