  • 41. Data: 2011-03-18 12:59:33
    Temat: Re: Ceed'owcy - jak to w końcu jest...?
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    W dniu 2011-03-16 13:49, b...@N...gazeta.pl pisze:

    > jaki przebieg? jak uzytkowany trasa miasto/jakie?
    >
    > pewnie nigdy nie miales np. Toyoty ;) albo Hondy ;) 5 i 8 lat i nic ;) nawet
    > zawiasy sa oryginalne, przebiegi 135 kkm oraz 156 kkm, a drogi mamy jedne z
    > gorszych w Polsce.

    Taa... Miałem Honde, miałem Mitsubishi i w obu wymieniałem elementy
    zawieszenia znacznie szybciej, mniej więcej około 150tys km. Mam teraz
    forda i od nowości do 265tys w zawieszeniu nie wymieniałem NIC. I
    jeszcze jedno - w każdym japońskim samochodzie jaki miałem przy
    przebiegu 200tys musiałem dolewać olej po między wymianami a teraz nie
    dolewam... a wymieniam co 20 a nie 15 tys km. Dlatego z mojego
    doświadczenia wynika że japońskie auta szybciej się zużywają a nie
    wolniej. Inni mogą mieć inne zdanie w tej kwestii.

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 42. Data: 2011-03-18 14:30:41
    Od: " " <b...@N...gazeta.pl>

    The_EaGle <e...@j...com> napisał(a):

> [...]
    > doświadczenia wynika że japońskie auta szybciej się zużywają a nie
    > wolniej. Inni mogą mieć inne zdanie w tej kwestii.

    osoboscie posiadam Toyo, Honde maja w rodzinie.

    Mnie sie podoba Mondeo ale mowia ze Ford g. wort i chyba nie zaryzykuje.

    Ale to co piszesz przeczy tej obiegowej opinii, moze to jest tak, iz Japonce
    spoczely na laurach, a reszta ich goni i lada moment ich przegoni ;).

  • 43. Data: 2011-03-18 14:35:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <b...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości news:

    > Ale to co piszesz przeczy tej obiegowej opinii, moze to jest tak, iz
    > Japonce
    > spoczely na laurach, a reszta ich goni i lada moment ich przegoni ;).

    Naturalna rzecz, najpierw na laurach spoczęli Amerykanie, potem Anglicy,
    następnie była kontynetalna reszta Europy, ostatnio japońce, niedługo
    przyjdzie pora na koreańców.
    Dokładnie tak samo wygląda kolejność robienia dobrych samochodów.
    Czyli za parę lat będziemy kupować chińskie - idą tą samą drogą którę 30 lat
    temu rozpoczęli japońcy, a kilkanaście lat temu koreańcy.

  • 44. Data: 2011-03-18 15:21:13
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 18 Mar 2011 11:55:17 +0100, w
    <4d833a16$0$2460$65785112@news.neostrada.pl>, "Cavallino"
    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > No właśnie.
    > Czyli nie ma to nic wspólnego z marką, ceną pojazdu itd, co uprzednio
    > sugerowałeś.

    Po paru odcinkach TVN Turbo można mieć odmienne wrażenie.
    Dealer w zasadzie mówi klientowi "bierz grata i spierd**** pan".
    A przedstawiciel na Polskę -- "to nie nasza sprawa, problem dealera".
    Prym w tym to chyba wiedzie Kulczyk...

  • 45. Data: 2011-03-18 15:32:07
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-03-18 12:59, The_EaGle pisze:

> [...]
    doświadczenia wynika że japońskie auta szybciej się zużywają a nie wolniej. Inni mogą

    No ja w primerce po 320 kkm prawie całą zawiechę mam originalną (poza wahaczami
    górnymi - TTTM).
    A silnik nadal nie bierze "nic" - czytaj, nie da się stwierdzić między wymianami :)

    Ale nie wiążę tego z japońskością (zresztą, jest made in GB) tylko z konkretnym
    modelem.

  • 46. Data: 2011-03-18 17:22:51
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Cavallino

    > Na razie tak.

    LOL. I Ty coś o złomach piszesz?

  • 47. Data: 2011-03-18 18:39:28
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > begin Cavallino

    > LOL. I Ty coś o złomach piszesz?

    A co ma jedno z drugim wspólnego?
    Łączniki stablizatorów nalezy wymieniać parami czy jak?
    Jak o to pytałem pół roku temu to nikt w ten sposób nie pisał, Ty też nie.

  • 48. Data: 2011-03-21 01:41:28
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Cavallino

    > A co ma jedno z drugim wspólnego?

    Zgadnij. :D

    > Łączniki stablizatorów nalezy wymieniać parami czy jak? Jak o to pytałem
    > pół roku temu to nikt w ten sposób nie pisał, Ty też nie.

    Wiesz w ogóle co to jest stabilizator i do czego służy?

  • 49. Data: 2011-03-21 08:44:59
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości news:

    > Wiesz w ogóle co to jest stabilizator i do czego służy?

    Znowu nie potrafisz odpowiedzieć na pytanie?
    To po co się odzywasz?

  • 50. Data: 2011-03-21 11:45:06
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-03-18 18:39, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości

    > A co ma jedno z drugim wspólnego?
    > Łączniki stablizatorów nalezy wymieniać parami czy jak?

    to się znowu zgrywa a ty łykasz jak pelikan... :)