  • 1. Data: 2014-06-22 17:04:12
    Temat: Celeron 1005M
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Czy Celeron 1005M poradzi sobie z flashem na youtube w 1080p
    Mam ochotę kupić Lenovo Essential B590 1005M i zaistalować xp.

    Potrzebny jest mi do szczęścia matowy ekran, HDMI i płynne odwarzanie 1080p

    http://www.euro.com.pl/laptopy-i-netbooki/lenovo-ess
    ential-b590-1005m-2gb-500gb.bhtml#opis

    --
    Piotr

  • 2. Data: 2014-06-22 19:56:17
    Temat: Re: Celeron 1005M
    Od: ToMasz <t...@p...fm>

    W dniu 22.06.2014 17:04, PiteR pisze:
    > Czy Celeron 1005M poradzi sobie z flashem na youtube w 1080p
    powinien.
    > Mam ochotę kupić Lenovo Essential B590 1005M i zaistalować xp.
    sprawdziłeś czy są sterowniki?

    > Potrzebny jest mi do szczęścia matowy ekran, HDMI i płynne odwarzanie 1080p
    >
    > http://www.euro.com.pl/laptopy-i-netbooki/lenovo-ess
    ential-b590-1005m-2gb-500gb.bhtml#opis

    nie chcę Cię martwić, ale w przypadku Youtuba możesz nie zauważyć
    różnicy. Spróbuj sobie zobaczyć filmy demonstrujące możliwości lepszych
    kamer samochodowych i na 15calowym monitorku przełączać z 720p na 1080p

    ToMasz

  • 3. Data: 2014-06-22 21:46:03
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    ToMasz pisze tak:

    > na 15calowym monitorku przełączać z 720p na 1080p

    nie nie, miałby być podłączony do telewizora i musiałby sobie poradzić
    z flashem 1080p który najbardziej obciąża proca.

    --
    Piotr

  • 4. Data: 2014-06-22 21:51:39
    Od: ToMasz <t...@p...fm>

    W dniu 22.06.2014 21:46, PiteR pisze:

    > nie nie, miałby być podłączony do telewizora i musiałby sobie poradzić
    > z flashem 1080p który najbardziej obciąża proca.

    miałem ten dylemat w zeszłym tygodniu. Myślałem o androidzie, laptopie
    albo najgorsze rozwiazanie PC. W końcu, w związku z ceną postawiłem na
    PC. Athlon 2x5200i2gb+grafika ramu kosztowały mnie 180zł. Całość
    przykręciłem do "plecków" z obudowy, ale bez obudowy! całośc jest
    niskoprofilowa i wepchnąłem to za telewizor!
    ToMasz

  • 5. Data: 2014-06-22 22:08:59
    Od: "maX" <a...@i...pl>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Mam ochotę kupić Lenovo Essential B590 1005M i zaistalować xp.
    >
    > Potrzebny jest mi do szczęścia matowy ekran, HDMI i płynne odwarzanie

    Karty graficzne (w tym oczywiście zintegrowane) od lat mają hardwarową
    akcelerację flasha, a co za tym idzie filmów na youtube.
    Choć nie wiem czy będą do tego lapa sterowniki do XP..