  • 1. Data: 2023-10-28 11:46:42
    Temat: Ceny polis w ostatnim czasie
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    Hej,

    Jak się zmieniły ceny Waszych polis OC+AC+NWW w ostatnim czasie?
    Wzrosły? O Ile? Pytam bo mi proponują polisę droższą o 10% od
    poprzedniej i nie wiem czy właściwym jest płacić coraz więcej?

  • 2. Data: 2023-10-28 13:01:49
    Temat: Re: Ceny polis w ostatnim czasie
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .10.2023 o 11:46 io <i...@o...pl.invalid> pisze:

> [...]
    > Wzrosły? O Ile? Pytam bo mi proponują polisę droższą o 10% od
    > poprzedniej i nie wiem czy właściwym jest płacić coraz więcej?

    Akurat odnawiałem polisę na kia sportage 2013r.

    2023 1750 zł (OC,AC,NW Komfort Warta + szyby) 37400 brutto/wartość auta
    2022 1850 zł (OC,AC,NW Komfort Warta + szyby) 37600 brutto/wartość auta

    polisa bez utraty zniżek przy jednej szkodzie, bez udziału własnego, stała
    suma AC przez czas trwania polisy, kierowca poniżej 25 lat i jeszcze parę
    innych zapisów.

    Czyli mam 100 zł taniej przy aucie tańszym o 200 zł :-)
    Auto mało jeździ, przebieg między polisami to 26kkm.

    TG