  • 1. Data: 2023-10-26 12:28:05
    Temat: Zgłoszenie szkody z OC a BLS
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Jak teraz najlepiej/najskuteczniej zgłasza się szkodę z OC sprawcy?
    Do swojego ubezpieczyciela w ramach jakiegoś BLS (bezp. likwidacja szkód) czy
    uderzać do ubezpieczyciela sprawcy (Warta)?

    W sumie nie chcę teraz likwidować drobnej szkody (wolę na wiosnę) jeżeli to ma
    znaczenie. Ale muszę zgłosić, bo przedawnienie mnie dopadnie.

  • 2. Data: 2023-10-26 12:55:05
    Temat: Re: Zgłoszenie szkody z OC a BLS
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 26.10.2023 o 12:28, r...@k...pl pisze:
> [...]
    >
    > W sumie nie chcę teraz likwidować drobnej szkody (wolę na wiosnę) jeżeli to ma
    > znaczenie. Ale muszę zgłosić, bo przedawnienie mnie dopadnie.

    Online. Tekst, który napisałeś zajął więcej czasu niż zgłoszenie online.
    Zgłaszasz na stronie sprawcy.
    https://www.warta.pl/pomoc-i-obsluga/zgloszenie-szko
    dy/
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 3. Data: 2023-10-26 15:56:23
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 26 Oct 2023 12:55:05 +0200, w <uhdgjn$1p1e4$1@portraits.wsisiz.edu.pl>,
    LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Online. Tekst, który napisałeś zajął więcej czasu niż zgłoszenie online.
    > Zgłaszasz na stronie sprawcy.
    > https://www.warta.pl/pomoc-i-obsluga/zgloszenie-szko
    dy/

    To, że online, to ja wiem. Ale pytam się jak lepiej -- do własnego w ramach BLS
    czy do sprawcy.

  • 4. Data: 2023-10-26 16:42:51
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 26.10.2023 o 15:56, r...@k...pl pisze:

    dy/

    > To, że online, to ja wiem.

    To na co czekasz? Na święta?

    > Ale pytam się jak lepiej -- do własnego w ramach BLS
    > czy do sprawcy.

    To też już napisałem.

    Logika. Odszkodowanie dostaniesz od sprawcy.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 5. Data: 2023-10-26 16:53:23
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 26 Oct 2023 16:42:51 +0200, w <uhdtvc$1p9l1$1@portraits.wsisiz.edu.pl>,
    LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > To na co czekasz? Na święta?

    Na pewno nie na twoje rady :D

    > To też już napisałem.
    >
    > Logika. Odszkodowanie dostaniesz od sprawcy.

    To na pewno się nie zdarzy.

  • 6. Data: 2023-10-26 17:08:53
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 26.10.2023 o 16:53, r...@k...pl pisze:

    > To na pewno się nie zdarzy.

    Zapomniałem, że jesteś z przedszkola i trzeba pisać jak do małego dziecka.

    Odszkodowanie dostaniesz z polisy sprawcy z JEGO zakładu ubezpieczeń.

    jprdl.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 7. Data: 2023-10-26 22:00:14
    Od: "To.Ja" <b...@p...invalid>

    r...@k...pl w
> [...]
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    dy/

    > To, że online, to ja wiem. Ale pytam się jak lepiej -- do własnego w ramach BLS
    > czy do sprawcy.

    Czytać idioty nie naumieli...

    PS
    bez PS jednak

    --
    Tomasz

  • 8. Data: 2023-10-27 09:36:29
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 26 Oct 2023 17:08:53 +0200, w <uhdvg5$1pac5$1@portraits.wsisiz.edu.pl>,
> [...]

    > Zapomniałem, że jesteś z przedszkola i trzeba pisać jak do małego dziecka.
    > Odszkodowanie dostaniesz z polisy sprawcy z JEGO zakładu ubezpieczeń.

    No i widzisz jakie gówno masz w głowie? Nadal zero wiedzy -- w ramach BLS
    odszkodowanie dostajesz od swojego ubezpieczyciela.
    Po co zabierasz głos w sprawach, o których nie masz bladego pojęcia?

  • 9. Data: 2023-10-27 10:00:48
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 27.10.2023 o 09:36, r...@k...pl pisze:

    > No i widzisz jakie gówno masz w głowie? Nadal zero wiedzy -- w ramach BLS
    > odszkodowanie dostajesz od swojego ubezpieczyciela.

    Przecież ci debilu napisałem, że masz zgłosić do ubezpieczyciela sprawcy
    bo pytałeś o skuteczne/najlepsze zgłoszenie i wtedy odszkodowanie
    dostaniesz z jego zakładu ubezpieczeń.

    > Po co zabierasz głos w sprawach, o których nie masz bladego pojęcia?

    Jak nie umiesz czytać, to musisz wypiedralać.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 10. Data: 2023-10-27 11:16:07

    Fri, 27 Oct 2023 10:00:48 +0200, w <uhfqoj$1ratv$1@portraits.wsisiz.edu.pl>,
> [...]

    > Przecież ci debilu napisałem, że masz zgłosić do ubezpieczyciela sprawcy
    > bo pytałeś o skuteczne/najlepsze zgłoszenie i wtedy odszkodowanie

    Wówczas masz do czynienia z rzeczoznawcą zatrudnionym przez jego TU, a przy BLS
    nie. Znowu ci udowodniłem, że jesteś kretynem -- co trudne nie jest :D

    > Jak nie umiesz czytać, to musisz wypiedralać.

    Ty nie tylko nie czytasz, ale na dodatek nie myślić. Kliniczny przypadek patola
    -- rozważ psychiatrę i wstąpienie na drogę prawną przeciw Min. Edukacji. Należy
    ci się odszkodowanie za wypuszczenie ze szkoły takiego tłuka.