  • 11. Data: 2009-01-09 15:37:26
    Temat: Re: Chinska moc;)
    Od: " " <s...@g...pl>

    Seven <o...@w...pl> napisał(a):

    > seven_UP
    >
    > Uzytkownik "Jacek" <a...@m...pl> napisal w wiadomosci

    > Sprawdz zwyklym popularnym miernikiem prad pobierany przez zestaw, póxniej
    > przemnóz przez 230 i bedziesz mial moc zestawu.
    >

    > /)/)
    > ( °.°)
    > o(_('')('')
    > pzdr

    Wiesz gdzie jest problem. Popularne mierniki to teraz są cyfrowe. One nie
    mierzą przemiennego prądu. Prąd przemienny to dopiero od jakiegoś pułapu
    cenowego daje się mierzyć.

  • 12. Data: 2009-01-09 18:49:47
    Od: Shooter <s...@w...op.pl>

    s...@g...pl pisze:

    > Wiesz gdzie jest problem. Popularne mierniki to teraz są cyfrowe. One nie
    > mierzą przemiennego prądu. Prąd przemienny to dopiero od jakiegoś pułapu
    > cenowego daje się mierzyć.

    I ile ten pulap wynosi, 20 zl ? :)

    PS Rotfl

    --
    Shooter

  • 13. Data: 2009-01-09 19:03:37
    Od: "Seven" <o...@w...pl>

    Użytkownik <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Wiesz gdzie jest problem. Popularne mierniki to teraz są cyfrowe. One nie
    > mierzą przemiennego prądu. Prąd przemienny to dopiero od jakiegoś pułapu
    > cenowego daje się mierzyć.

    Fakt. Choć mam miernik w cenie 29zł co mierzy prąd zmienny. No ale
    przyjmując że pyta dyletant to sprawa jest trudna. Jeśli nie ma danych o
    żarówce to można by zrobić tak. Ten popularny miernik mierzy prąd stały,
    wiec żarówkę zasilamy napięciem stałym zblizonym do tego jakim jest zasilana
    (230 dzielimy przez ilośc żarówek w danym szeregu). Mając moc jeden żarówki
    mamy moc zestawu.

    /)/)
    ( °.°)
    pzdr