    From: "T." <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Ciekawy film o samochodach elektrycznych
    Date: Sat, 26 Nov 2022 12:23:08 +0100

    Polecam:

    https://www.youtube.com/watch?v=q7qTcDUV49Q

    Jest ciekawa uwaga z tego filmu - jeśli państwa zostaną pozbawione
    części dochodu (podatki, akcyza) ze sprzedaży paliw (po wprowadzeniu
    zakazu sprzedaży samochodów spalinowych) to co się stanie? Zapewne
    zdrożeje prąd do ładowania elektryków. Zatem nie będzie wygodnie (bo
    ograniczony zasięg i słaba dostępność stacji ładowania w Polsce) ani nie
    będzie tanio.
    No i końcówka filmu - powolne przechodzenie na wynajem aut spowoduje, że
    dysponentami majątku już nie będą właściciele samochodów (bo auta będą
    wynajmowane, a nie sprzedawane), ale ktoś inny (właściciele firm
    wynajmujących?). Czyli podstawowa zasada kapitalizmu - prywatna własność
    idzie się yebać. I nie będzie to naturalny trend, ale przymus.
    T.