    From: Marek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Ciekawy router d-link
    Date: Fri, 23 Oct 2020 17:25:54 +0200

    Penetrując ostatnio pewną sieć natknąłem się na ciekawy router GSM
    d-linka. Otóż zewnętrzny IP providera byl dostępny od wewnątrz wraz z
    wszystkimi forwardami portów, można było się połączyć z wewnetrznymi
    usługami od wewnątrz (przez router) tak samo jak z zewnątrz.
    Większość ruterów 3G jakie testowałem nie umożliwiały tego, forwardy
    na interfejsie zewnętrznym działają tylko dla połączeń od strony tego
    interfejsu. Jak się nazywa marketingowo ta funkcja, którą dysponuje
    ten d-link? Nic w jego ustawieniach nie znalazłem co by sugerowało
    taką konfigurację.
    Czy są jakieś inne rutery 3G które to potrafią? Oczywiście nie pytam
    jak to zrobić na iptables bo to banał, ale ciekawi mnie czy inne też
    to mają out of the box.

    --
    Marek