  • 1. Data: 2022-05-06 16:36:20
    Temat: Play - dwie wieże.
    Od: ea <x...@x...xx>

    Cześć.
    Wybudowali niedaleko mnie dwie wieże. Btsearch.pl pokazuje, że to będzie
    Play. Pomiar odległości na mapie w linii prostej 700m.
    Pytać operatora kiedy je włączą czy szukać na stronach np. UKE?

  • 2. Data: 2022-05-07 07:51:34
    Temat: Re: Play - dwie wieże.
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 06.05.2022 o 16:36, ea pisze:
> [...]
    > będzie Play. Pomiar odległości na mapie w linii prostej 700m.
    > Pytać operatora kiedy je włączą czy szukać na stronach np. UKE?

    To nic nie da, odpowiedzi nie dostaniesz nigdzie. Masz szczęście że to
    Play, oni uruchamiają świeżo postawione przekaźniki szybko. Ja klient
    T-M i Orange musiałem czekać na uruchomienie T-M ponad rok po
    postawianiu a Orange zajęło to prawie 2 lata. Mało tego, Orange oferuje
    tylko 3G.. Naprawdę trudno rozszyfrować zagrania operatorów komórkowych..

  • 3. Data: 2022-05-07 10:28:11
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 6 May 2022 16:36:20 +0200, w <t53bp6$krl$1@gioia.aioe.org>, ea
    <x...@x...xx> napisał(-a):

    > Pytać operatora kiedy je włączą czy szukać na stronach np. UKE?

    Zobaczysz w telefonie.

  • 4. Data: 2022-05-07 18:03:43
    Od: ea <x...@x...xx>

    W dniu 07.05.2022 o 10:28, r...@k...pl pisze:
    > Zobaczysz w telefonie.

    Nokia 130 2017, 2G, jak na wyświetlaczu jest "R" i trzy kreski zasięgu
    idzie porozmawiać a jak nie ma "R" i jedna kreska zasięgu to rwie
    rozmowy lub nie łączy w ogóle.
    Virgin MINI9

    Dzięki za odpowiedź.

  • 5. Data: 2022-05-07 18:06:43
    Od: ea <x...@x...xx>

    W dniu 07.05.2022 o 07:51, trybun pisze:
    > To nic nie da, odpowiedzi nie dostaniesz nigdzie.

    Dobrze że mają na wieży 2G to zobaczę coś na telefonie.

  • 6. Data: 2022-05-10 11:30:48
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 07.05.2022 o 18:06, ea pisze:

    > Dobrze że mają na wieży 2G to zobaczę coś na telefonie.

    Tylko skąd pewność że to sygnał z którejś z tych dwu wież?

  • 7. Data: 2022-05-17 21:50:11
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2022-05-07 o 18:03, ea pisze:

    > Nokia 130 2017, 2G, jak na wyświetlaczu jest "R" i trzy kreski zasięgu
    > idzie porozmawiać a jak nie ma "R" i jedna kreska zasięgu to rwie
    > rozmowy lub nie łączy w ogóle.
    > Virgin MINI9

    Na obszarach pofałdowanych słaby zasięg, rwane połączenia komórkowe
    i/lub brak zasięgu to jest zjawisko normalne. Jest na to niezawodny
    sposób: telefon stacjonarny. Może być nawet bezprzewodowy :-)

  • 8. Data: 2022-05-18 00:28:12
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 17.05.2022 o 21:50, Poldek pisze:

    > Na obszarach pofałdowanych słaby zasięg, rwane połączenia komórkowe
    > i/lub brak zasięgu to jest zjawisko normalne. Jest na to niezawodny
    > sposób: telefon stacjonarny. Może być nawet bezprzewodowy :-)

    I na korbkę.

    PO. Masz jakiś dobry dzień dzisiaj :-)

  • 9. Data: 2022-05-18 15:46:08
    Od: ea <x...@x...xx>

> [...]
    > i/lub brak zasięgu to jest zjawisko normalne. Jest na to niezawodny
    > sposób: telefon stacjonarny. Może być nawet bezprzewodowy :-)

    Mazowsze, płaski teren, domy jednorodzinne, dlatego nikt nie chce masztu
    obok siebie.
    Telefon stacjonarny jest dobry ale cena miesięcznego abonamentu to pól
    roku opłat za telefon komórkowy.

  • 10. Data: 2022-05-19 01:06:13
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2022-05-18 o 15:46, ea pisze:

    > Mazowsze, płaski teren, domy jednorodzinne, dlatego nikt nie chce masztu
    > obok siebie.
    > Telefon stacjonarny jest dobry ale cena miesięcznego abonamentu to pól
    > roku opłat za telefon komórkowy.

    Pół roku opłat za komórkę to dziś tyle, co 3 flaszki czystej, więc nie
    ma co drzeć szat. Jak się chce rozmawiać bez przerywania, to trzeba
    zapłacić koszty dociągnięcia kabla do domu. Wiem, to są te osiedla w
    Mazowieckiem, co wyrosły na środku pól kapuścianych. Postawić dom w
    kapuście wyszło tanio, ale abonament na telefon, wychodzi drogo...