  • 11. Data: 2021-07-30 12:14:37
    Temat: Re: Co jest nie tak na zdjęciu
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "collie" napisał w wiadomości grup
    et...
    W czwartek, 29.07.2021 o 23:01, J.F. napisał:
> [...]
    0a2ccbe1bd14.jpg

    > ramke.

    >Się szpecjalisty zebrały i powymądrzały. Nad reklamowym zdjęciem
    >przyrządu, pokazującym, jak toto ogólnie wygląda razem z kabelkami,

    Reklamowe, ale jakos zrobione.
    Domalowali cyferki w fotoshopie, czy jakos poskladali z kilku zdjec?
    Bo ten miernik naprawde nie powinien pokazac 76A.

    I blokada jakas dziwna ...

    >bo opis używania jest w manualu. A Ty na dodatek jesteś szpecem od
    >polskiego, co widać po braku znaków diakrytycznych i tej spacji przed
    >pytajnikiem.

    Lepiej mi tak, jak jest :-)

    J.

  • 12. Data: 2021-07-30 12:29:17
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    W dniu 30.07.2021 o 10:19, Piotr Gałka pisze:

    > Skoro chodzi tylko o ogólny wygląd to nawet to, że czasem miernik ma 4
    > cyfry, a czasem 5 jest mało istotne?
    > P.G.

    A na zdjęciu ogniwka R6, w opisie bateria 6F22. Nawiasem mówiąc na
    Allegro jest dostępny pod różnymi markami z podanymi różnymi
    parametrami. Ale zbiera bardzo pozytywne opinie.

    P.P.

  • 13. Data: 2021-07-30 16:18:39
    Temat: Re: Co jest nie tak na zdjęciu [OT]
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > Lepiej mi tak, jak jest :-)

    No fakt, pierdzisz publicznie spacją przed pytajnikiem. Dobrze, że to
    NNTP bo nie czuć... bo w realu jeszcze pewnie bekasz i dłubiesz w nosie
    w grupowej dyskusji.

    Zawsze się zastanawiam, skoro ktoś pisze coś do kogoś to dlaczego jest
    to osrane i obrzygane. Pewnie jakiś związek z kulturą czy szacunkiem,
    znaczy brakiem tegoż.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 14. Data: 2021-08-01 09:03:30
    Od: "Rutkowski, Jacek" <j...@w...pl>

    W dniu 7/29/2021 o 5:05 PM, KLoSS pisze:

    > Taki sobie mirnik z ali:
    > https://pl.aliexpress.com/item/1005002342074229.html
    >
    > Co jest nie tak na ostatnim zdjęciu zdjęciu?
    >
    > Poprawiło mi to dziś humor na cały dzień ;)
    >

    > Ktoś znajdzie więcej niż 5 błędów?

    To zobacz kolego to:
    https://pl.aliexpress.com/item/4001028032341.html

    4 zdjęcie z galerii na góze:
    https://ae01.alicdn.com/kf/H982d2a4687aa4ba0a9aeedc6
    c2af4e66k/3000W-12V-do-220V-110V-samochodowa-przetwo
    rnica-napi-cia-konwerter-przej-ci-wka-do-adowarki-po
    dw.jpg_Q90.jpg_.webp

    :)
    --
    pzdr, j.r.

  • 15. Data: 2021-08-01 09:22:16
    Od: collie <p...@b...pl>

    W niedzielę, 1.08.2021 o 09:03, Rutkowski, Jacek napisał:

    > 4 zdjęcie z galerii na góze:
    >
    > :)

    Nie śmiej się jak głupi do sera, tylko włącz sprawdzanie pisowni
    w Thunderbirdzie, jeśliś za młodu miał do szkoły pod górkę.

  • 16. Data: 2021-08-01 13:06:29
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    Rutkowski, Jacek napisał(a):

> [...]
    c2af4e66k/3000W-12V-do-220V-110V-samochodowa-przetwo
    rnica-napi-cia-konwerter-przej-ci-wka-do-adowarki-po

    Plus zamieniony w opisie z minusem i LCD w formie naklejki.
    Choć autorowi mogło chodzić o mcu obsługujący LCD.

    Standard elektrodowych tzw. recenzji.
    Co do elektrody widać dalej żebrzą o aktywność&komentarze userów.

    Co zaś tyczy się miernika zapodanego przez wątkotwórcę.
    https://lygte-info.dk/pic/HoldPeak/HP-770D/DSC_6351a
    .jpg

    Paczę i widać pewną powtarzalność
    w kitajskich miernikach. Jeden układ analogowy i jeden cyfrowy.
    Analogowy wszystkorobiący ADC 24bit
    www.hycontek.com/wp-content/uploads/DS-HY3131_EN.pdf

    Co do cenki, po co wątkotwórca zapodał miernik za 200 pln + 99 pln przesyłka jak
    w jakim oficjalnym sklepie stoi po 192 pln (+ VAT dzięki Tuskoju i Kaczoroju)?
    https://pl.aliexpress.com/item/32983003087.html?spm=
    a2g0o.store_pc_groupList.8148356.8.2d6676ebU4ogsj

  • 17. Data: 2021-08-01 15:38:47
    Od: "Rutkowski, Jacek" <j...@w...pl>

    W dniu 8/1/2021 o 9:22 AM, collie pisze:

    > Nie śmiej się jak głupi do sera, tylko włącz sprawdzanie pisowni
    > w Thunderbirdzie, jeśliś za młodu miał do szkoły pod górkę.

    Za szybko wysłałem kolego nie zauważyłem że literówkę strzeliłem.
    Do szkoły miałem w poziomie i blisko więc to niestety nie to.

    Pisałem wracając z pracy po 12h i ponad 23h na nogach więc
    proszę trochę wyrozumiałości...
    --
    pzdr, j.r.

  • 18. Data: 2021-08-01 16:52:50
    Od: collie <p...@b...pl>

    W niedzielę, 1.08.2021 o 15:38, Rutkowski, Jacek napisał:

> [...]
    > Do szkoły miałem w poziomie i blisko więc to niestety nie to.
    >
    > Pisałem wracając z pracy po 12h i ponad 23h na nogach więc

    To tym bardziej powinieneś włączyć w menu Thunderbirda funkcję
    sprawdzania pisowni, która właśnie chroni przed literówkami,
    wyglądającymi na orty. To nie wstyd, nawet dla polonisty.

  • 19. Data: 2021-08-01 17:45:18
    Od: Piotr Wyderski <b...@p...com>

    KLoSS wrote:

    > Ktoś znajdzie więcej niż 5 błędów?

    Ale czemu tylko 78A?

    Pozdrawiam, Piotr

  • 20. Data: 2021-08-01 17:47:45
    Od: Piotr Wyderski <b...@p...com>

    LordBluzg(R) wrote:

    > Ten miernik to automat AC/DC ale nie jestem pewien czy wiesz, że na
    > zakresie pomiaru prądu (A) nie mierzy się go równolegle ze źródłem :)

    Chłopcy od railgunów mogliby polemizować. 5 milionów amperów to tam
    norma. Ale w takim układzie jak na zdjęciu mierzący daleko by poleciał. :)

    Pozdrawiam, Piotr