  • 1. Data: 2009-01-04 17:38:07
    Temat: Co potrzeba żeby oglądać i nagrywać Discovery
    Od: boreal <boreal@[usun_].gazeta.pl>

    Witam wszystkich,
    Na początek zastrzeżenie - archiwum listy czytałem, googlałem - i
    pytanie czy mój pomysł jest optymalny:
    Chciałbym móc oglądać Discovery (channel, world, science) animal planet
    i temu podobne. W miejscu zamieszkania nie mam kablówki i nie zanosi się
    żeby kiedykolwiek się pojawiła. Czyli któraś z platform sat.
    Po oglądnięciu ofert wyszło na to że najrozsądniejsza jest n-ka - ma
    wszystko co potrzeba w jednym pakiecie (tia ale i tak muszę kupić 2)
    Dodatkowo chciałbym móc nagrywać i przenosić na kompa/DVD/inny nośnik
    nagrany program. I tu zaczynają się małe schody bo n recorder ma jak dla
    mnie sporo wad:
    1) nie da się z niego wyciągnąć tego co nagrał
    2) jest w stanie nagrać/przechować stosunkowo mało materiału
    3) nie daje się nagrywać żadnego innego programu (analogowego)
    czasem coś sie zdarza chcieć oglądnąć ale 40 minutowe bloki reklamowe to
    przegięcie.
    4) recorder musi chodzić non stop - a podobno cichy nie jest.

    zatem czy najrozsądniejszym jest zakup N recorder czy np N-dekoder czy
    może słoneczko albo c+ + jakaś nagrywarka ?

    Dodatkowe pytanie na co zwrócić uwagę przy wyborze LCD-tv? Tu poważnym
    ograniczeniem jest ilość miejsca - maksymalna szerokość urządzenia to 85
    cm. Maniakiem jakości nie jestem więc nie myślę o HDTV zresztą z
    jakiegoś powodu nie ma tak małych HDTV.

    Czyli potrzebuję w zasadzie zanabyć wszystkie elektro-klocki od nowa i
    proszę o garść rad jakich uniknąć pułapek.

    pozdrawiam
    boreal

  • 2. Data: 2009-01-05 08:36:13
    Temat: Re: Co potrzeba żeby oglądać i nagrywać Discovery
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "boreal" <boreal@[usun_].gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]

    > zatem czy najrozsądniejszym jest zakup N recorder czy np N-dekoder czy
    > może słoneczko albo c+ + jakaś nagrywarka ?

    No i jak ci wychodzi ?

> [...]
    > cm. Maniakiem jakości nie jestem więc nie myślę o HDTV zresztą z jakiegoś

    Ja ma C+ oraz nagrywarkę, jak dla mnie ok. Czasem nagrywam na dysk czasem na
    płytę dvd-ram i przenoszę do komputera aby obrobić i zarchiwizować. Skoro na
    hdtv ci nie zalezy to kup samsunga ktory spełania inne twoje wymagania.