  • 1. Data: 2009-01-04 17:48:21
    Temat: TVN i POLSAT czyżby bez zmian
    Od: "EljotNes" <f...@p...onet.pl>

    a właściwie to N i CP strachy strachy że od 01.01 zmiany i programy TVN
    znikną
    z CP a tu nic wszystko po staremu chyba że CP nadaje nielegalnie sygnał jak
    to bywało wcześniej np. z TVP, albo obowiązuje dalej umowa
    a czy w N pojawił się Polsat albo kiedy sie pojawi
    bo wtedy chętnie przeskoczę do N bo CP nie da sie lubić
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-01-04 18:16:50
    Temat: Re: TVN i POLSAT czyżby bez zmian
    Od: "Wiewior" <j...@t...cy>

    Użytkownik "EljotNes" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > a czy w N pojawił się Polsat albo kiedy sie pojawi
    > bo wtedy chętnie przeskoczę do N bo CP nie da sie lubić

    A po polsku?

    --
    Wiewior
    j...@t...cy

  • 3. Data: 2009-01-04 19:13:24
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    EljotNes wrote:

> [...]
    > dalej umowa a czy w N pojawił się Polsat albo kiedy sie pojawi bo
    > wtedy chętnie przeskoczę do N bo CP nie da sie lubić pozdrawiam

    TVN prowadzi rozmowy z Polsatem o zostawienie kanałów. Decyzja
    zapadnie pod koniec miesiąca.
    Raczej nie licz na to, że polsat pojawi się na jakiejś platformie
    innej niż CP.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-01-04 19:24:00
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "bufi" <b...@p...de> napisał w wiadomości

    > Raczej nie licz na to, że polsat pojawi się na jakiejś platformie
    > innej niż CP.

    Pojawi się prędzej czy później.
    W dvb-t.
    Z jakością nie gorszą niż na dowolnej platformie, z CP na czele.

  • 5. Data: 2009-01-04 21:01:46
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > z CP a tu nic wszystko po staremu chyba że CP nadaje nielegalnie sygnał
    > jak to bywało wcześniej np. z TVP, albo obowiązuje dalej umowa

    Umowa obowiązuje do końca stycznia. Rozmowy trwają, ale CP oferuje wymianę 1
    do 1, a TVN chce 1 do 1 (a jak by nie liczyć to TVN ma dużo lepsze i więcej
    kanałów w swej ofercie) + niezła dopłata i z tą dopłatą jest problem.

    *piotr'ek*

  • 6. Data: 2009-01-05 17:51:10
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

> [...]
    > a czy w N pojawił się Polsat albo kiedy sie pojawi
    > bo wtedy chętnie przeskoczę do N bo CP nie da sie lubić

    Nie od 01.01 ale od 05.01 co zresztą nastapiło ;)))

  • 7. Data: 2009-01-05 17:55:28
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    BaX wrote:

> [...]
    [...]
    > Nie od 01.01 ale od 05.01 co zresztą nastapiło ;)))

    Tzn. co nastąpiło?

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2009-01-05 18:00:05
    Od: "Wiewior" <j...@t...cy>

    > [...]
    >
    > Tzn. co nastąpiło?

    5 stycznia :)

  • 9. Data: 2009-01-05 18:02:16
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Wiewior wrote:

    > strachy strachy że od 01.01 zmiany i programy >>> TVN znikną

    > 5 stycznia :)

    Aha ;) Już myślałem, że znikneli TVNy które właśnie oglądam :)

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2009-01-05 19:37:24
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > [...]
    >
    > Tzn. co nastąpiło?

    To co zapowiadał P2C, że 05.01 wyłączy całkowicie starą nagre.