  • 1. Data: 2004-09-30 22:25:57
    Temat: Co sądzicie o Net-Serwis ??? Warszawa
    Od: "Eli" <m...@m...net>

    Jeżeli ktoś korzysta to byłbym wdzięczny. Ich stronka to www.n-s.pl
    Z góry dziękuję.

    PS googlowałem ale niewiele tego.

  • 2. Data: 2004-09-30 23:13:18
    Temat: Re: Co sądzicie o Net-Serwis ??? Warszawa
    Od: Grzegorz Szczepanik <g...@o...pl>

    Eli wrote:
    > Jeżeli ktoś korzysta to byłbym wdzięczny. Ich stronka to www.n-s.pl Z
    > góry dziękuję.
    >
    > PS googlowałem ale niewiele tego.

    Bardzo nieufnie podchodze do firm ktore wymuszaja dlugoterminowa umnowe
    na czas okreslony i jednoczesnie pobieraja oplate instalacyjna.

    Pozdrawiam
    Grzegorz Szczepanik

  • 3. Data: 2004-09-30 23:19:27
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Grzegorz Szczepanik wrote:

    > Bardzo nieufnie podchodze do firm ktore wymuszaja dlugoterminowa umnowe
    > na czas okreslony i jednoczesnie pobieraja oplate instalacyjna.

    To w zasadzie odwalasz wszystkich, by default :)
    Szukajcie, a znajdziecie, pukajcie a będzie wam otworzone ;)

    --
    TOM
    AS33868 MAN Administrator

  • 4. Data: 2004-10-01 08:33:52
    Od: Grzegorz Szczepanik <g...@o...pl>

    Tomasz Śląski wrote:

    > To w zasadzie odwalasz wszystkich, by default :) Szukajcie, a
    > znajdziecie, pukajcie a będzie wam otworzone ;)

    Nieskromnie sie pochwale ze siec w ktorej jestem adminem pobiera oplate
    instalacyjna w wysokosci zblizonej do wartosci sprzetu przekazywanego
    klientowi (ktory przechodzi na jego wlasnosc) i umowa jest podpisywana
    na czas nieokreslony z 30-dniowym okresem wypowiedzenia.

    Co ciekawe lojalnosc klientow i tak jest bardzo wysoka. W ciagu 1,5 roku
    zrezygnowaly pojedyncze osoby, z tego co sie orientuje, glownie ze
    wzgledow losowych (przeprowadzki itp).

    Rynek dostepu do Internetu tez sie powoli cywilizuje i sytuacja w ktorej
    wannabe provider inwestuje rozbudowe sieci z wplat od klientow ktorych
    utrzymuje potem przy sobie za pomoca umowy na czas okreslony bedzie
    powoli zanikac.

    Uklad jest prosty: jesli ktos sprzedaje dobry towar to nie obawia sie ze
    klienci beda rezygnowac. Umowa na czas okreslony budzi podejrzenia ze
    provider spodziewa sie ze klienci beda niezadowoleni i probuje ich tylko
    dzieki umowie ktora kiedys nieopatrznie podpisali.

    Pozdrawiam
    Grzegorz Szczepanik

  • 5. Data: 2004-10-01 08:45:13
    Od: Tom <t...@g...pl>

    > Jeżeli ktoś korzysta to byłbym wdzięczny. Ich stronka to www.n-s.pl
    > Z góry dziękuję.
    >
    > PS googlowałem ale niewiele tego.

    NTG

    zapytaj na a.b.i.providers

  • 6. Data: 2004-10-01 08:46:12
    Od: Tom <t...@g...pl>

    > Jeżeli ktoś korzysta to byłbym wdzięczny. Ich stronka to www.n-s.pl
    > Z góry dziękuję.
    >
    > PS googlowałem ale niewiele tego.

    NTG

    zapytaj na a.p.i.providers

  • 7. Data: 2004-10-01 10:19:51
    Od: VoMi7 <v...@N...altanet.pl>

    Grzegorz Szczepanik wrote:

> [...]
    > klientowi (ktory przechodzi na jego wlasnosc) i umowa jest podpisywana
    > na czas nieokreslony z 30-dniowym okresem wypowiedzenia.

    z tego wynika ze jestescie juz na takim pulapie ze macie duzy przychod z
    oplat abonamentowych. Czyli jest okey usluga zarabia na siebie.

> [...]
    > wannabe provider inwestuje rozbudowe sieci z wplat od klientow ktorych
    > utrzymuje potem przy sobie za pomoca umowy na czas okreslony bedzie

    dokladnie mysle ze to dlatego ze nastapilo juz duze nasycenie rynku
    przez ala osiedlowki. co lepsze osiedlowki rpzeksztalacaja sie w duzych
    miejskich operatorow.

> [...]
    > provider spodziewa sie ze klienci beda niezadowoleni i probuje ich tylko
    > dzieki umowie ktora kiedys nieopatrznie podpisali.

    to dyskusyjna sprawa, bo naprzyklad taki provider moze oferowac i umowe
    na czas nieokreslony i okreslony. i z wlasnego doswiadczenia wiem ze 99%
    ludzi woli wziasc na okreslony czas aby poprostu zaplacic mniej i nie
    patrza na konsekwencje/kary z zalozenia ludzie biora i wieza ze jest to
    ok. Sporadycznie trafiaja sie osoby konkretnie pytajace sie o szczegoly.
    Wiele osob podpinanych do internetu nie maja pojecia co to kbity.

    --
    VoMi7

  • 8. Data: 2004-10-01 12:55:11
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Fri, 01 Oct 2004 12:19:51 +0200, użyszkodnik VoMi7
    <v...@N...altanet.pl> napisał:

    >z tego wynika ze jestescie juz na takim pulapie ze macie duzy przychod z
    >oplat abonamentowych. Czyli jest okey usluga zarabia na siebie.

    czas budowania sieci od zera za pieniądze ludzi były jakiś czas temu

    >dokladnie mysle ze to dlatego ze nastapilo juz duze nasycenie rynku
    >przez ala osiedlowki. co lepsze osiedlowki rpzeksztalacaja sie w duzych
    >miejskich operatorow.

    a te najgorzej zarządzane zaczynają się sypać

    --
    futszaK
    598339018 887233199