  • 1. Data: 2004-09-29 19:07:20
    Temat: [być może NTG] BeeProvider - uwaga na oszustów!
    Od: "DJ" <d...@P...post.pl>

    Witam

    Chciałbym przestrzec wszystkich grupowiczów przed firmą BeeProvider. W
    listopadzie ubiegłego roku zarejestrowałem u nich domenę internetową.
    Zapłaciłem jeszcze tego samego dnia, po kilku dniach dostałem fakturę,
    myślałem więc, że domenka jest moja. Po 2 tygodniach okazało się, że domena
    nie została zarejestrowana dla mnie, a dla jakiejś firmy z Krakowa
    (rejestracja bezpośrednio w NASK). Wysłałem im maila, odpisali, że
    przepraszają, ble ble ble i oczywiście oddadza kasę. Nie chcę Was zanudzać
    szczegółami późniejszych przepychanek z firmą, efekt jednak jest taki, że do
    dnia dzisiejszego nie otrzymałem zwrotu opłaty wniesionej w listopadzie
    2003! Interweniowałem nawet w NASKu (dość miła korespondencja z p. Izą
    Domagałą) , obiecali, że mi pomogą, ale jedynym efektem ich działania było
    to, że BeeProvider łaskawie przysłał mi fakturę korygującą.

    Kilka dni temu Joanna Mazur z tej wspaniałej firmy po raz kolejny obiecała
    mi, że pieniądze "już wychodzą". Sprawdzałem właśnie konto i oczywiście nic
    nie ma. Radzę wszystkim omijać tę firmę szerokim łukiem!!!.

    Pozdrawiam.

    DJ

  • 2. Data: 2004-09-29 19:47:35
    Temat: Re: [być może NTG] BeeProvider - uwaga na oszustów!
    Od: Neas <n...@n...ws>

    DJ pisze:

    (...)

    Czyli mówisz, że funkcjonują adekwatnie do nazwy?

  • 3. Data: 2004-09-29 19:59:08
    Od: "DJ" <d...@P...post.pl>

    > Czyli mówisz, że funkcjonują adekwatnie do nazwy?

    Dokładnie tak. Wysłałem tego posta na 2 inne grupy i okazuje się, że jestem
    tylko jednym w wielu naciągniętych...

    Pozdr
    DJ

  • 4. Data: 2004-09-29 21:29:21
    Od: kamil kapturkiewicz <h...@w...pl->

    DJ wrote:

> [...]
    > mi, że pieniądze "już wychodzą". Sprawdzałem właśnie konto i oczywiście nic
    > nie ma. Radzę wszystkim omijać tę firmę szerokim łukiem!!!.

    dlaczego ludzie kupuja domeny w takich firmach ?

    ja .pl mam w onecie a .com w godaddy i nie powiem zebym mial powody do
    marudzenia.

    pozdrawiam.

  • 5. Data: 2004-09-29 21:43:17
    Od: Neas <n...@n...ws>

    kamil kapturkiewicz pisze:

    > dlaczego ludzie kupuja domeny w takich firmach ?
    >
    > ja .pl mam w onecie a .com w godaddy i nie powiem zebym mial powody do
    > marudzenia.

    To ja przy okazji polecę home.pl (świetna obsługa i sensowne ceny) jeśli
    chodzi o polskie i idotz.net jeśli chodzi o zagraniczne i różne
    egzotyczne tld (z idotz korzystam od ponad roku, mam tam kilkanaście
    domen).

    --
    Neas, n...@n...ws, http://www.drzwi.org

  • 6. Data: 2004-09-30 00:05:45
    Od: RusH <l...@p...pl>

    "DJ" <d...@P...post.pl> wrote :

    > Witam
    > Kilka dni temu Joanna Mazur z tej wspanialej firmy po raz kolejny
    > obiecala mi, ze pieniądze "juz wychodzą". Sprawdzalem wlaśnie
    > konto i oczywiście nic nie ma. Radze wszystkim omijac te firme
    > szerokim lukiem!!!.

    sam sie prosis zeby cie ruchac na kase, od takich spraw jest SAD a nie
    dzwonienie i blaganie o pieniadze

    Pozdrawiam.
    --
    RusH //
    http://randki.o2.pl/profil.php?id_r=352019

  • 7. Data: 2004-09-30 07:48:14
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    RusH <l...@p...pl> wrote:
    <CIACH>
    > sam sie prosis zeby cie ruchac na kase, od takich spraw jest SAD
    A w sadzie śliwy i grusze i... ;-)

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 8. Data: 2004-09-30 08:12:04
    Od: "DJ" <d...@P...post.pl>

    > sam sie prosis zeby cie ruchac na kase, od takich spraw jest SAD a nie
    > dzwonienie i blaganie o pieniadze

    Taaaa... A napiszesz mi pozew o wydanie nakazu zapłaty? Bo pierwszy lepszy
    adwokat łyknie za to kilka stówek, a do oni wiszą mi 120, więc jak nic wyjdę
    na swoje.

    Pozdr

  • 9. Data: 2004-09-30 08:29:20
    Od: Marcin 'golish' Goliszewski <g...@s...org>

    Hey! Look what DJ wrote:

    > Taaaa... A napiszesz mi pozew o wydanie nakazu zapłaty? Bo pierwszy lepszy
    > adwokat łyknie za to kilka stówek, a do oni wiszą mi 120, więc jak nic wyjdę
    > na swoje.

    O postępowaniu uproszczonym słyszał? Po co Ci jakiś adwokat, skoro
    napisanie pozwu sprowadza się do wypełnienia kilku rubryczek w
    odpowiednim formularzu (czy może maksimum dwóch formularzach) i wysłaniu
    tego do sądu? Temat jest bardzo prosty do wyguglania. W ogóle zdobyć
    wyrok jest bardzo łatwo, ale z jego egzekucją przy takich kwotach bywa
    różnie...

    --
    /--- Marcin Goliszewski || Immortality is the ---\
    <= <g...@s...org> || only fate which is =>

  • 10. Data: 2004-09-30 11:17:16
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Wed, 29 Sep 2004 21:07:20 +0200, użyszkodnik "DJ"
    <d...@P...post.pl> napisał:

    >Kilka dni temu Joanna Mazur z tej wspaniałej firmy po raz kolejny obiecała
    >mi, że pieniądze "już wychodzą". Sprawdzałem właśnie konto i oczywiście nic
    >nie ma. Radzę wszystkim omijać tę firmę szerokim łukiem!!!.

    tanio to można kupić telefonik na allegro, ale domeny się rejestruje
    albo bezpośrednio albo za pośrednictwem dużych dostawców nawet jeśli
    by miało być drożej, przynajmiej mam gwarancje że nazwy domeny mi nikt
    nie podkradnie po drodze

    --
    futszaK
    598339018 887233199