  • 1. Data: 2017-07-24 16:43:59
    Temat: Co to za miasto? [NTG]
    Od: robot <a...@o...pl>

    Jakie miasto jest na tejże rycinie?:

    https://ibb.co/dwAsS5

    Wiem, że wygląda na Świdnik. Ale to chyba nie w Polsce.

  • 2. Data: 2017-07-24 16:57:35
    Temat: Re: Co to za miasto? [NTG]
    Od: Miller Artur <n...@d...com>

    W dniu 2017-07-24 o 16:43, robot pisze:
    > Jakie miasto jest na tejże rycinie?:
    >
    > https://ibb.co/dwAsS5
    >
    > Wiem, że wygląda na Świdnik. Ale to chyba nie w Polsce.

    niby robot, a czytać podpisu nie umie...

    a.

  • 3. Data: 2017-07-25 09:01:06
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2017-07-24 o 16:57, Miller Artur pisze:

    > niby robot, a czytać podpisu nie umie...

    Ale jaja.
    Zamieściłem to zdjęcie na tej stronie i strona sama dodała podpis.
    A jak wrzuciłem na google images to google nie było w stanie rozpoznać.
    Czyli co, google ma gorszy algorytm od jakiegoś imgbb? Nie wierzę.

  • 4. Data: 2017-07-25 16:09:47
    Od: Grzegorz Tomczyk <g...@N...wp.pl>

    W dniu 25.07.2017 o 09:01, robot pisze:

    > A jak wrzuciłem na google images to google nie było w stanie rozpoznać.

    Na przyszłość, warto też sprawdzać pochodzenie zdjęć tutaj:
    https://tineye.com/search/6b53969dffd7b387bf9135daf0
    ae735632ef1a12/

    --
    Pozdrawiam,