  • 1. Data: 2021-07-16 21:34:17
    Temat: Co to za telewizja obrazkowa w telewizji naziemnej
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Player się nazywa i wyświetla nieruchomy obrazek. Coś jak radio w którym jeden dźwięk
    puszczają.

  • 2. Data: 2021-07-17 13:25:57
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 16 lipca 2021 o 21:34:18 UTC+2 4...@g...com napisał(a):
    > Player się nazywa i wyświetla nieruchomy obrazek. Coś jak radio w którym jeden
    dźwięk puszczają.

    Może to będzie taka telewizja jak szafa grająca w dawnych knajpach? Jeden płaci, a
    oglądać mogą wszyscy.
    I nawet lepiej niż w knajpie, bo można przełączyć - a w knajpie jedynym sposobem na
    niesłuchanie było wyjście (hmm, nie wiem, czy można było przerwać odtwarzany utwór
    przez wrzucenie monety - tak, jak to jest przy "zbieraniu na wózek" na eselu ;).

  • 3. Data: 2021-07-17 17:00:26
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    > nie wiem, czy można było przerwać odtwarzany utwór przez wrzucenie monety

    W tej co pamiętam nie można było. Wrzucałeś monetę i wybierałeś utwór do
    kolejki.

    --
    Mirek.

  • 4. Data: 2021-07-17 20:57:24
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 17 lipca 2021 o 17:00:28 UTC+2 Mirek napisał(a):

    > W tej co pamiętam nie można było. Wrzucałeś monetę i wybierałeś utwór do
    > kolejki.

    Uuu, to advanced, może nawet z komputerem?
    Chyba że kolejka o max. długości 1.

  • 5. Data: 2021-07-17 22:32:32
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    > W tej co pamiętam nie można było. Wrzucałeś monetę i wybierałeś utwór do
    > kolejki.
    >
    > --
    > Mirek.
    I to było bardzo niehandlowe, jak by eskimoski powiedzieli. Wrzucając dwie monety
    powinno się uzyskiwać pierwsze miejsce, i to by było handlowe podejście.

  • 6. Data: 2021-07-18 11:28:04
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Player się nazywa i wyświetla nieruchomy obrazek. Coś jak radio w którym jeden
    dźwięk puszczają.

    zapewne chodzi ci o hbb
    tv z hbb i możesz działać

  • 7. Data: 2021-07-18 13:34:23
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 17 lipca 2021 o 22:32:33 UTC+2 4...@g...com napisał(a):

    > I to było bardzo niehandlowe, jak by eskimoski powiedzieli. Wrzucając dwie monety
    powinno się uzyskiwać pierwsze miejsce, i to by było handlowe podejście.

    Albo jeszcze tą licytację rozszerzyć ;>

    Mój tata proponował taką grę tramwajową:
    - nie masz biletu - płacisz kanarowi,
    - masz bilet - nic,
    - masz dwa bilety - kanar ci placi ;>

    PS.: czytaliście, ile zarobiły automaty space invaders?

  • 8. Data: 2021-07-18 19:10:49
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 18 lipca 2021 o 11:30:14 UTC+2 sirapacz napisał(a):

    > zapewne chodzi ci o hbb
    > tv z hbb i możesz działać
    Nie wiem co to hbb. I mam w dupie jakieś hbb. Przedtem był na tym kanale jakiś
    gównoprogram. Teraz wyświetla się obrazek. Jak na telewizję to wyświetlanie obrazka
    to trochę za mało. Ogólnie na naziemnej jest chuj wielki i bąbelki. Ale z obrazkiem
    przegieli.

  • 9. Data: 2021-07-18 19:29:37
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    Zenek Kapelinder <4...@g...com> napisał(a):
    > Nie wiem co to hbb.

    To po co piszesz? Doucz się a potem krytykuj. Cała reszta Twojego posta nie
    ma przez to sensu.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 10. Data: 2021-07-18 20:57:57
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

> [...]
    > - masz bilet - nic,
    > - masz dwa bilety - kanar ci placi ;>
    >
    > PS.: czytaliście, ile zarobiły automaty space invaders?

    Informacja są sprzeczne.
    "Gra zarabiała średnio sześćset milionów dolarów brutto rocznie."
    "Do roku 2007 gra wygenerowała dochód w wysokości 500 mln dolarów."