  • 1. Data: 2021-07-13 16:50:44
    Temat: LM337 SOT223 Czy ma ktoś odsprzedać 2-3 szt
    Od: Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapl@xx>

    Witam,

    Jak w temacie. Nie mogę nigdzie znaleźć. No może poza digikey.

    Pozdrawiam

    Adam Górski

  • 2. Data: 2021-07-13 18:53:52
    Temat: Re: LM337 SOT223 Czy ma ktoś odsprzedać 2-3 szt
    Od: wowa <w...@g...pl>

    > Witam,
    >
    > Jak w temacie. Nie mogę nigdzie znaleźć. No może poza digikey.

    Proszę
    https://www.piekarz.pl/35243-stabilizator-national-s
    emiconductor-lm337imp/
    Wojtek

  • 3. Data: 2021-07-14 09:22:57
    Od: Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapl@xx>

    W dniu 13.07.2021 o 18:53, wowa pisze:

    > Proszę
    > https://www.piekarz.pl/35243-stabilizator-national-s
    emiconductor-lm337imp/
    > Wojtek

    Dzięki. Teraz zobaczymy czy naprawdę to mają.

    pozdrawiam

    Adam Górski

  • 4. Data: 2021-07-14 09:46:20
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2021-07-14 o 09:22, Adam Górski pisze:

    emiconductor-lm337imp/

    > Dzięki. Teraz zobaczymy czy naprawdę to mają.
    >
    > pozdrawiam
    >
    > Adam Górski
    No a jak tam sprawa z przekaźnikiem się skończyła?

    --
    Janusz

  • 5. Data: 2021-07-14 10:04:12
    Od: Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapl@xx>

    W dniu 14.07.2021 o 09:46, Janusz pisze:

    >>> https://www.piekarz.pl/35243-stabilizator-national-s
    emiconductor-lm337imp/

    > No a jak tam sprawa z przekaźnikiem się skończyła?

    Jako T-switch na N-MOSach.

    ---/ -------/ -------

    /

    GND

    Pozdrawiam
    Adam Górski

  • 6. Data: 2021-07-14 10:31:37
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2021-07-14 o 10:04, Adam Górski pisze:

    > Jako T-switch na N-MOSach.
    >
    > ---/ -------/ -------
    >     /

    >     GND
    >
    > Pozdrawiam
    > Adam Górski

    Jakie n-mosy użyłeś i jakie spadki napięcia na nich masz?

    --
    Janusz

  • 7. Data: 2021-07-14 11:12:03
    Od: Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapl@xx>

    > Jakie n-mosy użyłeś  i jakie spadki napięcia na nich masz?

    Typu nie mam teraz pod ręką. VDSS=100V , Rds 2-3 mohm na tranzystor.
    Lekage current w temperaturze 125st < 10uA.
    W gałęzi pionowej SI2318 + zabezpieczenia od przedwczesnego włączenia.

    Dałoby się nawet przełączać podczas przewodzenia bo mieszczę się w SOA.
    Tylko przełączanie musiałoby się odbyć w czasie poniżej 1ms.
    Żaden problem - raczej komplikacja.

    4 x 3mohm jest + połączenia.

    Parametry poza zasięgiem przekaźników.

    Pomiarów nie ma bo to dopiero projekt.

    Pozdrawiam

    Adam Górski

  • 8. Data: 2021-07-14 12:51:55
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2021-07-14 o 11:12, Adam Górski pisze:

    > Typu nie mam teraz pod ręką. VDSS=100V , Rds 2-3 mohm na tranzystor.
    > Lekage current w temperaturze 125st < 10uA.
    > W gałęzi pionowej SI2318 + zabezpieczenia od przedwczesnego włączenia.

    To są teraz jaja, tranzystor w sot23 ma 5A a pulsie 20A :)
    Normalnie szok co się dzieje teraz z nowymi elementami, parametry
    odjeżdżają w kompletny kosmos.

    > Dałoby się nawet przełączać podczas przewodzenia bo mieszczę się w SOA.
    > Tylko przełączanie musiałoby się odbyć w czasie poniżej 1ms.
> [...]
    A to na pewno.

    > Pomiarów nie ma bo to dopiero projekt.
    Oki :)

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 9. Data: 2021-07-14 13:24:29
    Od: Cezar <c...@t...pl.invalid>

    On 14/07/2021 11:51, Janusz wrote:

    > To są teraz jaja, tranzystor w sot23 ma 5A a pulsie 20A :)
    > Normalnie szok co się dzieje teraz z nowymi elementami, parametry
    > odjeżdżają w kompletny kosmos.

    Ja właśnie uwaliłem taką lutownicę USB
    https://pine64.com/product/pinecil-smart-mini-portab
    le-soldering-iron/

    Próbowałem niestandardowe tip-y i zwarłem wyjście. W sterowaniu grzałki
    siedzi taki podwójny MOSFET w obudowie SOP8

    https://files.pine64.org/doc/datasheet/pinecil/Chang
    jiang-Electronics-Tech-CJ-CJQ7328.pdf

    Id wytrzymuje 8A stałego, 32A w impulsie ale Vds o wiele mniejsze - ok
    30V. RdsON na poziomie 20mOhm

    c.

  • 10. Data: 2021-07-14 18:33:10
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2021-07-14 o 13:24, Cezar pisze:

> [...]
    jiang-Electronics-Tech-CJ-CJQ7328.pdf

    > Id wytrzymuje 8A stałego, 32A w impulsie ale Vds o wiele mniejsze - ok
    No ok, w sop8 są nawet mocniejsze, ale to co dał Adam ma obudowę sot23
    czyli znacznie znacznie mniejszą i nóżki po jednej na elektrodę a nie
    jak w sopach 3 na żródle i 4 na drenie.

    --
    Janusz