  • 11. Data: 2023-05-15 17:50:14
    Temat: Re: Co uszkodzone - klawiatura czy chipset klaw. na płycie głównej ?
    Od: Universis <u...@w...pl>

    poniedziałek, 15 maja 2023 o 16:26:24 UTC+1 Jacek napisał(a):
    [..]
    > To nie musi wskazywać na uszkodzenie płyty. Może być coś na rzeczy z samym
    > połączeniem wifi. Zacząłbym od podmiany rutera, na jakiś czas. :)

    OK - ale mam drugi laptop i w dodatku starszy od tego, loguje się on do tego samego
    routera
    przez kartę Wi-Fi i na nim wszystko jest w porządku z połączeniem i z samym
    internetem.

  • 12. Data: 2023-05-15 18:14:26
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Mon, 15 May 2023 08:50:14 -0700 (PDT), użytkownik Universis
    napisał:

> [...]
    >
    > OK - ale mam drugi laptop i w dodatku starszy od tego, loguje się on do
    > tego samego routera przez kartę Wi-Fi i na nim wszystko jest w porządku

    Będę uparty :) U mnie w domku z wifi wszystko OK dopóki syn nie przyjedzie
    ze swoim lapkiem. Jest ze dwa dni i w tym czasie ruter zawiesi się tak z
    raz czy dwa razy. I czemu??

    --
    Jacek

  • 13. Data: 2023-05-15 23:24:56
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 15 May 2023 08:50:14 -0700 (PDT), Universis napisał(a):

> [...]
    routera
    > przez kartę Wi-Fi i na nim wszystko jest w porządku z połączeniem i z samym

    Hasło - klucz: starszy.
    Może ten starszy nie ma idiotycznych eko-wynalazków i nie usypia karty
    WiFi?
    Wyłącz w panelu zarządzania eko dla WiFi i sprawdź ponownie.
    Ustaw smartfona w tryb routera WiFi i sprawdź.

    Natomiast do scenariusza usypiania WiFi nie bardzo mi tu pasuje WiFi na
    USB.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam