  • 1. Data: 2023-05-07 13:22:52
    Temat: Serwer News.neostrada.pl
    Od: Grzegorz <Brudas25@NIE_CHCE_SPAMU_interia.pl>

    Czy jeszcze działa czy już ostatecznie został wyłączony ??

  • 2. Data: 2023-05-07 14:49:42
    Temat: Re: Serwer News.neostrada.pl
    Od: Marcin Bukowiecki <m...@g...com>

    W dniu 7.05.2023 o 13:22, Grzegorz pisze:
    > Czy jeszcze działa czy już ostatecznie został wyłączony ??

    Ostatecznie.
    Info było na pl.internet.komunikaty

  • 3. Data: 2023-05-10 13:05:40
    Od: m...@s...com

    Deep inside the Matrix, convinced that Sun, 7 May 2023 14:49:42 +0200
    is the real date, Marcin Bukowiecki <m...@g...com> has
    written something quite wise. But (s)he wasn`t the one.

    >Ostatecznie.
    >Info było na pl.internet.komunikaty

    Niech mu ziemia lekką będzie i pył historii otuli czule :)
    Dobrze że jeszcze jest się gdzie przesiąść...
    Tak mnie naszło: czy zostało jeszcze coś brandowane jako "neostrada"?
    Patrząc na stronę orange widzę że tak, nazwa wciąż funkcjonuje. Dzieci
    neostrady nie zostały jeszcze całkiem osierocone :)

  • 4. Data: 2023-05-10 19:37:00
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-05-10 o 13:05, m...@s...com pisze:
    > Patrząc na stronę orange widzę że tak, nazwa wciąż funkcjonuje. Dzieci
    > neostrady nie zostały jeszcze całkiem osierocone ?

    A w mej pamięci pozostanie kilometr kabla który sami abonenci położyli i
    który przeszedł na WŁASNOŚĆ TP.

    Nawet ostatnio pracowniczka Orange się tłumaczyła że dostaliśmy impulsy
    w niższej cenie.

    KURWA a za utrzymanie łącza to KTO DO JASNEJ CHOLERY pobierał kasę.
    Marsjańskie żabojady? ;)

  • 5. Data: 2023-05-10 19:38:54
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    No dobra ale tak szczerze:

    Na jaki serwer się przesiąść żeby nie mulił, widział wszystkie grupy i
    pozwalał na wszystkie wysyłać?

    Taki NIE gorszy od neostrady?

  • 6. Data: 2023-05-11 07:42:55
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    W dniu 10.05.2023 o 19:38, _Master_ pisze:
    > No dobra ale tak szczerze:
    >
    > Na jaki serwer się przesiąść żeby nie mulił, widział wszystkie grupy i
    > pozwalał na wszystkie wysyłać?
    >
    > Taki NIE gorszy od neostrady?

    Nazwę serwera masz  w nagłówku TEJ wiadomości. Ma on wszystkie cechy na
    których Ci zależy i chodzi płynniej od Neo, przynajmniej w jej ostatnich
    czasach kiedy to była już wybitną szantrapą.  Minusem jest konieczność
    rejestracji, z plusów - możliwość pracy pod VPN.

  • 7. Data: 2023-05-11 08:48:46
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-05-11 o 07:42, Trybun pisze:

> [...]
    > czasach kiedy to była już wybitną szantrapą.  Minusem jest konieczność
    > rejestracji, z plusów - możliwość pracy pod VPN.

    A na rejestrację czeka się godzinami czy dniami?
    jest też możliwość że coś spierdoliłem ja ;-)

  • 8. Data: 2023-05-11 12:23:22
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    W dniu 11.05.2023 o 08:48, _Master_ pisze:

    > A na rejestrację czeka się godzinami czy dniami?
    > jest też możliwość że coś spierdoliłem ja ;-)

    Nawet nie minutę. Po wypełnieniu formularza i kliknięciu na ok
    uruchomiłem pocztę i wiadomość z kluczem już tam była, żadnego czekania.

  • 9. Data: 2023-05-11 13:22:17
    Od: Adam Kowalski <z...@g...com>

    > Nawet nie minutę. Po wypełnieniu formularza i kliknięciu na ok
    > uruchomiłem pocztę i wiadomość z kluczem już tam była, żadnego czekania.

    Rano wypełniłem rejestrację dwa razy na różne adresy meilowe

    Cisza

    NIe. Nie ma w spamie.

  • 10. Data: 2023-05-12 11:24:47
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    W dniu 11.05.2023 o 13:22, Adam Kowalski pisze:
    > Rano wypełniłem rejestrację dwa razy na różne adresy meilowe
    >
    > Cisza
    >
    > NIe. Nie ma w spamie.

    Być może to wina poczty, u mnie na Onecie zadziałało jak napisałem
    powyżej. Jeżeli korzystasz z innych serwisów to może sprawdź
    bezpośrednio na ich stronie a nie za pomocą czytnika. Choć zdarza się że
    np poczta WP kasuje od razu bezpośrednio wiadomości a nie przetrzymuje
    ich w spamie jak to robią inne serwisy.