  • 11. Data: 2021-01-16 14:57:43
    Temat: Re: Co wetknąc w dziury o rastrze 1.27?
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 16/01/2021 14:43, Piotr Gałka wrote:
    > Trochę termo-gluta, albo termokurczek zasadniczo zmniejsza ryzyko.

    Tak wiem, jak się nie znajdzie gotowiec, to będę goldpinował.

  • 12. Data: 2021-01-16 15:10:53
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2021-01-16 o 12:50, Piotr Gałka pisze:

    > Na czy ta newralgiczność według Ciebie polega?
    > P.G.

    na możliwości zaprogramowania.

  • 13. Data: 2021-01-16 15:12:33
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 16/01/2021 12:15, Piotr Gałka wrote:
    > Ja to (dla PDI - 3 piny)

    Niestety SPI - w sumie 6 pinów.

    Dawno temu, w okolicy 200x były telefony, mające pola lutownicze o
    rozstawione pi x drzwi własnie ~1.27. Miałem wtyczkę serwisową do Nokii
    z 5 lub 6 spręzynującymi pinami, dotykającymi pola lutownicze. Nic
    takiego nie potrafię namierzyć, a jeśli znajduje, to przemysłowe lub o
    złym rozstawie.

  • 14. Data: 2021-01-16 15:55:36
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2021-01-16 o 15:10, t-1 pisze:

    > na możliwości zaprogramowania.
    Jakoś inaczej musimy rozumieć znaczenie słowa 'newralgiczny'.
    Dla mnie coś jest newralgiczne jak może prowadzić do jakichś bardzo
    istotnych konsekwencji.
    A tu jedyną konsekwencją ewentualnego nie kontaktowania złącza jest
    konieczność powtórzenia operacji - żaden problem.
    P.G.

  • 15. Data: 2021-01-16 16:00:23
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2021-01-16 o 15:55, Piotr Gałka pisze:

    > A tu jedyną konsekwencją ewentualnego nie kontaktowania złącza jest
    > konieczność powtórzenia operacji - żaden problem.
    > P.G.

    A jaka gwarancja, ze zadziała za 2 razem?

  • 16. Data: 2021-01-16 21:06:45
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 16 Jan 2021 14:41:50 +0100, heby <h...@p...onet.pl> wrote:
    > Chodzi o programowanie do którego dostęp jest w postaci otworów na
    > płytce, pod goldpiny 1.27. Zaznaczam: nie 2.54.

    Ja używam złączy mill maxa:

    https://pl.mouser.com/Connectors/Headers-Wire-Housin
    gs/_/N-ay0lo?P=1ytkls2Z1yzd14iZ1z0wxo9Z1yzv7x2

    Styki są na sprężynach, opierają się na otworach a nie wpadają w
    mnie. Trzymasz ręką, programujesz, odkładasz.

    --
    Marek

  • 17. Data: 2021-01-16 22:27:02
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 16/01/2021 21:06, Marek wrote:
    > Ja używam złączy mill maxa:

    Dzieki, wygląda obiecująco.

    https://www.designworldonline.com/wp-content/uploads
    /2017/07/MillMax-solder-cup-spring-loaded-connectors
    .jpg

  • 18. Data: 2021-01-16 22:49:46
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 16 Jan 2021 22:27:02 +0100, heby <h...@p...onet.pl> wrote:
    > Dzieki, wygląda obiecująco. https://www.designworldonline.com/wp-content/uploads
    /2017/07/MillMax-solder-cup-spring-loaded-connectors
    .jpg

    Tylko się nie zdziw ceny, nie wiem jakie są teraz ale ja za to z
    lewej w wersji 2.54 6 pinów 7 lat temu zapłaciłem coś koło 100 PLN.

    --
    Marek

  • 19. Data: 2021-01-16 23:51:53
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 16/01/2021 22:49, Marek wrote:
    > Tylko się nie zdziw ceny, nie wiem jakie są teraz  ale ja za to z lewej
    > w wersji 2.54 6 pinów 7 lat temu zapłaciłem coś koło 100 PLN.

    Nie jest to takie istotne, jesli wytrzyma kilka lat.

    Mouser twierdzi że 1sz to 26zł.

  • 20. Data: 2021-01-17 02:03:48
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    W dniu 2021-01-16 o 14:40, heby pisze:
    > Ok, dzięki, golpiny są opcją ale wiem że po kilku miesiącach leżenia w
    > szpargałach w końcu się coś urwie polutowane na pająka.

    Jeśli robisz Chińczykom konkurencję w ilości, to faktycznie może byc
    problem. Ale jeśli sporadycznie używasz, to np. moje dzieło goldpinowe w
    rastrze 2mm działa od kilku lat bez problemu. Jak się coś uwali, to w
    parę min zrobię nowe.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa