  • 1. Data: 2021-01-14 11:37:24
    Temat: Co to jest Brown-in/brown-out?
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Jeśli zerkniecie do datashetu STRW6052:
    https://www.szybkiplik.pl/5Ba3PM9YGK
    to są tam dwa warianty schematu aplikacyjnego. Jeden ma obwód który oni
    nazywają brown-in/brown-out i który IMO odpowiada za start przetwornicy.
    Ale jak w takim razie startuje przetwornica bez tego obwodu? I co znaczy
    jego nazwa, bo nie spotkałem takiego terminu a słowniki wymiękają?
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 2. Data: 2021-01-14 12:11:18
    Temat: Re: Co to jest Brown-in/brown-out?
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Jacek Maciejewski wrote:

> [...]
    > Ale jak w takim razie startuje przetwornica bez tego obwodu? I co znaczy
    > jego nazwa, bo nie spotkałem takiego terminu a słowniki wymiękają?

    https://www.semicon.sanken-ele.co.jp/sk_content/str-
    v653_an_en.pdf

    Strony 12-13. "This function stops switching operation when it
    detects low input line voltage, and thus prevents excessive
    input current and overheating."

    Częściej spotykam nazwę UVLO. Schemat na str. 9 Twojego datasheet
    pokazuje, że układ nie ma nic wspólnego ze startem, bo start odbywa się
    pasożytniczo z napięcia na pinie 1. Tabelka poniżej to potwierdza:
    "MOSFET drain, and input of the startup curren"

    Pozdrawiam, Piotr

  • 3. Data: 2021-01-14 12:34:02
    Od: mk <lp.pw@myzskm>

    W dniu 14/01/2021 o 11:37, Jacek Maciejewski pisze:
> [...]
    > Ale jak w takim razie startuje przetwornica bez tego obwodu? I co znaczy
    > jego nazwa, bo nie spotkałem takiego terminu a słowniki wymiękają?

    The term brownout comes from the dimming of incandescent lighting when
    the voltage reduces.

    https://en.wikipedia.org/wiki/Brownout_(electricity)

    pzdr
    mk

  • 4. Data: 2021-01-14 13:11:35
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 14 Jan 2021 12:11:18 +0100, Piotr Wyderski napisał(a):

    > Strony 12-13. "This function stops switching operation when it
    > detects low input line voltage, and thus prevents excessive
    > input current and overheating."

    Dzięki za wyjaśnienie.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 5. Data: 2021-01-14 13:11:51
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 14 Jan 2021 12:34:02 +0100, mk napisał(a):

    > The term brownout comes from the dimming of incandescent lighting when
    > the voltage reduces.

    Dzięki za wyjaśnienie.
    --
    Jacek