  • 11. Data: 2009-08-05 14:07:27
    Temat: Re: Co wybrać
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@p...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> [...]
    > wyliczeń wziąłem pierwszy, który mi się wyświetlił w ofercie Play - LG
    > Cookie (1 PLN w abonamencie 45 zł na 2 lata). Jego cena (wg ceneo) to
    > ok. 560 zł. Czyli przez 24 miesiące umowy spłacasz ok. 23 zł
    > miesięcznie za telefon, reszta (czyli 22 zł) pozostaje Ci na rozmowy.
    > A że w tym abonamencie masz 100 minut, więc proste działanie
    > arytmetyczne wykazuje, że jedna minuta kosztuje 22 grosze. Oczywiście
    > dodatkową ceną jest 2-letnie uwiązanie - ale zaproponowany w tym wątku
    > mix też jest formą niewolnictwa, a aparaty są tam droższe.

    ok, to moze jeszcze dodatkowe - a kto oferuje w ramach abonamentu/karty
    gratisowe numery? Najlepiej i do plusa i do ery.

    Henry Louis Mencken

  • 12. Data: 2009-08-05 14:50:37
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Wincynty" napisał:

    > oczywiście że mam
    > 40 miesięcy mixtura 30

    40 miesięcy uwiązania? No to rzeczywiście, wziąłeś bardzo porównywalne
    warunki w stosunku do 24-miesięcznego cyrografu ;->

    > zobowiązanie 1200 zł +cena za słuchwakę w salonie 49
    > - cena telefonu 560
    > 659

    689. Zaczynasz oszukiwać ;-)

    > wychodzi wg wyliczeń twoim stylem 17,5 grosza - jest taniej??

    Nie, bo nie wziąłeś pod uwagę 3-miesięcznych wakacji abonamentowych. Po ich
    uwzględnieniu minuta wynosi 16 groszy. Kombinuj dalej ;->

    Tyle że nie znając apetytu wątkotwórcy na aparat, zarówno moje jak i Twoje
    wyliczenia możemy potraktować czysto sportowo. Bo być może Budzik chce taką
    słuchawkę, że nijak nie będzie się jej opłacało wziąć ani w abonamencie, ani
    w miksturze.

    JoteR

  • 13. Data: 2009-08-05 16:07:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > Twoje wyliczenia możemy potraktować czysto sportowo. Bo być może
    > Budzik chce taką słuchawkę, że nijak nie będzie się jej opłacało wziąć

    absolutnie.
    Mam bardzo pragramtyczne podejscie do telefonu.
    Do tego stopnia, ze zastanawiałem sie nawet nad wzieciem abonamentu i
    sprzedaniem aparatu.
    Rozumiem jednak, ze takie rozwiazanie na pewno bedzie niekorzystne i jezeli
    nie potrzebuje fona, to lepiej brac jakas karte.

    No i, tak jak pisałem w innym poscie, pozostaje jeszcze kwestia jak
    najtanszych polaczen do moich trzech przyjacielskich numerów (2 w plusie i
    jednego w erze).

    Aha - magłaby tez byc jakas taryfa biznesowa.

    "Demokracja prowadzi do dyktatury"
    Platon

  • 14. Data: 2009-08-06 05:21:00
    Od: "Wincynty" <w...@g...pl>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    > 40 miesięcy uwiązania? No to rzeczywiście, wziąłeś bardzo porównywalne
    > warunki w stosunku do 24-miesięcznego cyrografu ;->

    jakie 40 miesiecy??
    1200 zł
    - umowa może trrwać nawet miesiac jak massz ocjhotę od razu zasilić
    twój wariant to zobowiązanie
    1080 zł więc 120 zł róznicy - a to już jest porównywalna oferta

    > Nie, bo nie wziąłeś pod uwagę 3-miesięcznych wakacji abonamentowych. Po
    > ich uwzględnieniu minuta wynosi 16 groszy. Kombinuj dalej ;->

    nie wziąłem bo nie zauważyłem na stronie

  • 15. Data: 2009-08-06 05:22:01
    Od: "Wincynty" <w...@g...pl>

    wiadomości news:05082009.6CF506F5@budzik61.poznan.pl...

    > ok, to moze jeszcze dodatkowe - a kto oferuje w ramach abonamentu/karty
    > gratisowe numery? Najlepiej i do plusa i do ery.

    plus - właściwie mix plusa to na pewno 10 zł za darmowy numer

  • 16. Data: 2009-08-06 13:50:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Wincynty w...@g...pl ...

    > plus - właściwie mix plusa to na pewno 10 zł za darmowy numer

    10 zł za darmowy numer sprawia ze numer nie jest darmowy...

  • 17. Data: 2009-08-06 20:56:24
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Wincynty" napisał:

    > - umowa może trrwać nawet miesiac jak massz ocjhotę od razu zasilić

    No tak, zamrożenie na dzień dobry 1200 PLN to wspaniała inwestycja. Jesteś
    może, za przeproszeniem, doradcą finansowym? To by wyjaśniało przyczyny
    obecnego kryzysu ;->

    > twój wariant to zobowiązanie
    > 1080 zł więc 120 zł róznicy - a to już jest porównywalna oferta

    O, to już postęp. Od "abonamenty poprostu się nie opłacają" do "porównywalna
    oferta". Jeszcze będą z Ciebie ludzie ;->

    JoteR

  • 18. Data: 2009-08-08 19:21:55
    Od: Mermi <n...@n...pl>

    Budzik pisze:

    > ok, to moze jeszcze dodatkowe - a kto oferuje w ramach abonamentu/karty
    > gratisowe numery? Najlepiej i do plusa i do ery.

    Nikt Ci nie zaoferuje darmowego numeru z obcej sieci. Chcesz mieć
    darmowy numer plusowy to musisz mieć numer w plusie. Chcesz mieć darmowy
    numer z ery to musisz mieć numer w erze.