  • 141. Data: 2009-06-06 09:09:53
    Temat: Re: Coś dla oka cz. 3a.
    Od: MiT <"mtorbicz(MiT)"@gmail.com>

    W dniu 2009-06-06 10:15, Kuczu napisał (a)::

    > Masz zly monitor !
    Masz w sobie coś z artysty.

    --
    pozdrawiam
    MiT - VFR 25000 cm3

  • 142. Data: 2009-06-06 10:27:28
    Od: n...@s...com

    On Sat, 06 Jun 2009 10:15:00 +0200, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    >Masz zly monitor !
    >http://p1.bikepics.com/pics/2009%5C05%5C31%5Cbikepi
    cs-1683780-full.jpg

    czemu nie masz namalowanej zadnej laski ani frendzli przy kierownicy
    (z takiej wysokiej to ze 70cm moglyby miec!) ?

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 143. Data: 2009-06-06 10:30:03
    Od: a...@h...pl

    "maverik" <b...@o...pl> writes:

    > Użytkownik "Piotr Kompa" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > no i looz, temat był prosty, miał być żywy kolor, więc ja dodałem laski i
    > chciałem ostrą żywą czerwień, przeszliśmy na taki jaki jest, jest ma być xxx
    > to kolor ciemny byłby nie na miejscu, każdy ma swój gust

    Sorki, że sie tak troche z dupy wetne, ale wrzuciles fotki, cyknalem,
    o, moto na czerwono, ale przeciez maverik aerografuje, wtf, nie mam
    czasu, i dopiero jak przeczytalem caly watek to wszedlem jeszcze raz i
    przylukałem, że tam są jakieś panieny ponamalowywane tak, żeby widać
    nie było. Ja mam generalnie chujowy monitor i kiepski wzrok, ale to
    chyba nie o taki efekt chodziło, nie?

    --
    =alx | crypto 0x46399138 | GSF 400 Bandit | nie mam czasu na hedonizm

  • 144. Data: 2009-06-06 11:45:42
    Temat: Re: Co? dla oka cz. 3a.
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    n...@s...com pisze:

    > czemu nie masz namalowanej zadnej laski

    Nie stac mnie na lakiernika od lasek

    > ani frendzli przy kierownicy

    Przeciez pisalem ze zamkneli jedyna Cepelie w okolicy i skonczylo sie
    zrodelko na frendzle.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    z kierownica z innej bajki

  • 145. Data: 2009-06-06 12:07:58
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 06.06.2009 Kuczu <q...@g...com> napisał/a:
> [...]

    Jak już dorosnę do choppera to napewno ;)

    > Wlasnie. Ja sobie jednak mysle ze go przerosnie nawet chowanie kabli w
    > kierownicy :)

    No ba. Ja to tylko klocki samodzielnie wymieniałem.
    Ale "dobrą radą" zawsze służę ;)

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 146. Data: 2009-06-06 12:17:47
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Kuczu napisał(a):

    > Masz zly monitor !
    > http://p1.bikepics.com/pics/2009%5C05%5C31%5Cbikepic
    s-1683780-full.jpg

    Monitor mam dobry :P To ten motocykl jest zepsuty - tutaj ma tylko pol
    kiery ;)

  • 147. Data: 2009-06-06 23:53:15
    Od: zarafiq <z...@p...onet.pl>

    kakmar wrote:

    > Moim skromnym zdaniem:
    > No polepszyło się temu Harleyu, podoba się zdecydowanie bardziej niż
    > ten niebieski cukierek. Kierownica widzi mi się prosta, nisko, gruba,
    > czarna matowa, ze schowanymi przewodami. Ta jest jak od przerośniętego
    > składaka.

    Mi raczej przypomina tę, którą miałem przy mojej motorynce Pony. Z oceną
    powstrzymałbym się jednak do momentu kiedy dane mi będzie zobaczyć
    jeźdzca dosiadającego tę maszynę. Jeśli dosięgnie bez wstawania z siodła
    to czemu nie?

    Ciekaw jestem natomiast co to za farba na wydechach, będzie musiała
    sprostać dość ciężkim warunkom.

    Pozdrawiam,
    zarafiq

    P.S. Czy jakiś współczesny motocykl (V2) inny niż HD ma oba korbowody
    na tym samym czopie (crankpin)?

  • 148. Data: 2009-06-07 05:27:58
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    zarafiq pisze:

    > Ciekaw jestem natomiast co to za farba na wydechach, będzie musiała
    > sprostać dość ciężkim warunkom.
    Właśnie. Jak jedzie na zloty na lawecie, może np. zmoknąć i nie zdążyć
    obeschnąć i mamy problem.

  • 149. Data: 2009-06-07 09:38:11
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    zarafiq pisze:

    > Ciekaw jestem natomiast co to za farba na wydechach, będzie musiała
    > sprostać dość ciężkim warunkom.

    to nie farba: hipeco.com

    > P.S. Czy jakiś współczesny motocykl (V2) inny niż HD ma oba korbowody
    > na tym samym czopie (crankpin)?

    Wlasciwie kazdy V2 ? Tyle ze zaden nie ma jednej korby w drugiej jak HD.

  • 150. Data: 2009-06-07 09:39:12
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Jacek Czerwinski pisze:

    > Właśnie. Jak jedzie na zloty na lawecie, może np. zmoknąć i nie zdążyć
    > obeschnąć i mamy problem.

    A Ty synku byles kiedys w ogole na zlocie ?