  • 11. Data: 2009-06-04 14:47:07
    Temat: Re: Coś dla oka cz. 3a.
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 4 Cze, 15:17, "maverik" <b...@o...pl> wrote:

    Kolorek fajny, ale kobitka strasznie słabo widoczna,
    chyba że to tak na zdjęciu wygląda licho.

    Pozdrawiam
    Lisciasty /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wroclawia/
    --
    Kawidlo GPZ 550 '82
    Tygrys '05

  • 12. Data: 2009-06-04 14:48:16
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "RadoslawF" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nie obraź się ale u artysty nie chodzi o użycie najdroższego dostępnego
    > lakieru czy lakieru najlepszej firmy a o stworzenie dzieła.

    a w życiu o polot, przynajmniej moich klientów

  • 13. Data: 2009-06-04 14:49:22
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    *** "maverik" <b...@o...pl> wrote:
    > Niezainteresowanych nie chciałem urazić

    Technicznie zapewne trudne do zrobienia, ale na foto efekt slabiutki, bardzo
    slabiutki

    --
    T i żółte
    (te najszypsze)

  • 14. Data: 2009-06-04 14:50:24
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Lisciasty" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...
    On 4 Cze, 15:17, "maverik" <b...@o...pl> wrote:

    >Kolorek fajny, ale kobitka strasznie słabo widoczna,
    >chyba że to tak na zdjęciu wygląda licho.

    Takie było założenie, kobiety są namalowane samym zarysem widocznym w
    słońcu.

  • 15. Data: 2009-06-04 14:54:31
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl> napisał w wiadomości
    > Siemka

    > Technicznie zapewne trudne do zrobienia, ale na foto efekt slabiutki,
    > bardzo slabiutki

    Powiem tak, na żywo każda laska jest skopiowana w 90u % bez żadnego ale w
    sensie wizualnym. Możliwe że na zdjęciach tego nie widać. Z resztą specyfiką
    tej grupy jest pierniczenie farmazonów o nie wiadomo czym, więc czego mogłem
    się spodziewać :) Też nie chciałem nikogo urazić. Obiecuję następnych serii
    nie kontynuować. Zdjęcia nie były pokazane w celu komercyjnym.

  • 16. Data: 2009-06-04 15:03:37
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    ***Użytkownik "maverik"
    Obiecuję następnych serii nie kontynuować. Zdjęcia nie były pokazane w celu
    komercyjnym.

    Kolego, nie ma sie co obrazac...oczywiscie zawsze mozesz zabrac zabawki i
    isc do swojej piaskownicy ale chyba nie o to chodzi???
    I nie badz taka panienka - ludzi Ci pisza co widac u nich w zwyklych
    monitorach, moze Ty masz jakis lepiej oddajacy kolory.
    Poza tym tego typu produkcje wymagaja odpowiedniego otoczenia i oswietlenia
    a nie fotki na tle pustakow...

    --
    T i żółte
    (te najszypsze)

    P.S. Mam jeszcze wrazenie ze te plastiki na tym X'ie jakies takie...dziwne.

  • 17. Data: 2009-06-04 15:07:14
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

> [...]
    > Poza tym tego typu produkcje wymagaja odpowiedniego otoczenia i
    > oswietlenia a nie fotki na tle pustakow...

    Ależ ja sie nie obrażam, mnie jest to obojętne. Są tacy, a zapewniam że jest
    ich większość, którym malowanie się więcej jak podoba. Dla Twojej informacji
    znam się i na temacie fotografowania. Zdjęcia nie były robione komórką,
    naprawdę.Wg Ciebie jakie otoczenie jest klimatyczne do robienia
    zdjęć?Agencja towarzyska?:)

  • 18. Data: 2009-06-04 15:18:56
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    ***"maverik" Dla Twojej informacji znam się i na temacie fotografowania.

    Fantastycznie-kilka prac juz widzialem

    ***Wg Ciebie jakie otoczenie jest klimatyczne do robienia zdjęć?Agencja
    towarzyska?:)

    Jesli n.p. byla w niej pluszowa sciana z ktorej mozna by bylo zrobic tlo
    podkreslajace kolor moto to czemu nie...
    albo takie cos:
    http://tnij.org/a_moze_takie_tlo
    Choc niestety ja slabiutko znam sie na fotografii a co chce gdzies zrobic
    jakies foto to mi zaraz aparat zajebia...

    --
    T i żółte
    (te najszypsze)

  • 19. Data: 2009-06-04 15:21:09
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Tytus z Fabryki pisze:
    > jakies foto to mi zaraz aparat zajebia...

    szkurwa, sam napisał i nie dał się dopierdolić.
    aha. bo pilnować to trza umić.

    --
    gildor
    9'99

  • 20. Data: 2009-06-04 15:23:28
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

> [...]
    > Choc niestety ja slabiutko znam sie na fotografii a co chce gdzies zrobic
    > jakies foto to mi zaraz aparat zajebia...

    Weź jeszcze pod uwagę że klient do mnie przyjechał na 20 min zrobić parę
    zdjęć i odjechał. A mój motocykl przerabia się i leży na półkach. A nie chcę
    też poświęcić 2ch dni na latanie za zdjęciami. Ta sceneria jest jedyną
    sensowną w promieniu paru km.