  • 1. Data: 2009-08-02 06:34:29
    Temat: Coś w rodzaju separatora Viedo
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    Mam taką sprawę.
    Musze do karty w komputezrze podłączyc kamerę która ma wyjście video
    (analogowe, compozytowe)
    Ponieważ kamera ma być na zewnątrz to boje się że ktoś może uciąć lub
    urwać ją. Chciałbym wykonać coś w rodzaju separatora, rozdzialcza
    video. Tak aby w przypadku pojawienia sie na wejściu jakiś "dziwnych"
    napięć nie uszkodzić karty (grabbera) w PC.
    Czy macie jakiś pomysł na to. Lepiej na jakimś układzie niż na
    elementach dyskretnych, z uwagi na prostotę.
    yślałem np o MAX457. CZy jest coś łątwiej dostępnego?

  • 2. Data: 2009-08-02 10:50:20
    Temat: Re: Coś w rodzaju separatora Viedo
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    slawek7 wrote:
> [...]
    > elementach dyskretnych, z uwagi na prostotę.
    > yślałem np o MAX457. CZy jest coś łątwiej dostępnego?

    http://www.dipol.com.pl/separator_wideo_sv-1000_M171
    1.htm

    zamiast dłubać samemu ;)

    Włodek

  • 3. Data: 2009-08-02 13:50:18
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    Cyba wolałbym jednak podłubać bo to drogie rozwiązanie.
    Może ktoś widzał w sieci coś takiego?

  • 4. Data: 2009-08-04 00:07:18
    Od: "bujnos" <b...@b...biz>

    > Cyba wolałbym jednak podłubać bo to drogie rozwiązanie.
    > Może ktoś widzał w sieci coś takiego?

    jak bierzesz pod uwagę kradzież kamery to jakos ostro nie oszczędzasz :)
    popatrz na allegrze na przemysłowe bezprzewodówki za 80pln 2,4G 12V 100m 50m
    fonia, często parę diod IR z zasięgiem 4-5 metrów

  • 5. Data: 2009-08-04 06:50:56
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "bujnos" <b...@b...biz> napisał w wiadomości
    > jak bierzesz pod uwagę kradzież kamery to jakos ostro nie oszczędzasz :)
    > popatrz na allegrze na przemysłowe bezprzewodówki za 80pln 2,4G 12V 100m
    > 50m fonia, często parę diod IR z zasięgiem 4-5 metrów

    Z przemysłowymi to one maja tyle wspólnego co ja z księdzem.
    Testowałem kilka tych wynalazków. Wystarczy że w pobliżu są jakies sieci
    wifi i już są zakłócenia obrazu albo wręcz nie jest możłiwe używanie kamery.
    O zasięgu radiowym 50 m to można mówić w przestrzeni otwartej. W budynku
    nieraz z piętra na piętro nie ma zasięgu.
    Przetwornik użyty jest dosłownie ślepy. W tej cenie wymaga oświetlenia
    minimym 1lux. a miałem tez taką co 2 lux było mało.
    Jeżeli ktoś pisze że w trybie b/w posiada 0,3 to nie jest to kłamstwem do
    końca tylko dlatego że kamera przy słabym świetle przełącza się w tryb nocny
    i załączany
    jest oświetlacz w podczerwieni dzięki któremu kamera widzi cokolwiek ale nie
    licz że zobaczysz cokolwiek na odległość większą niż 3-4m.
    Ilosć lini poniżej 400. Nie licz na więcej A przy tej klasie to tylko widać
    że ktoś chodzi ale nie wiadomo kto :)

    Marek

  • 6. Data: 2009-08-04 06:57:47
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "slawek7" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...
    Mam taką sprawę.
    Musze do karty w komputezrze podłączyc kamerę która ma wyjście video
    (analogowe, compozytowe)

    Najprostrzy seperator zrobisz samemu nawijając dwa identyczne uzwojenia na
    rdzeniu pierścieniowym.
    Jak masz jakieś rdzenie to sobie poeksperymentuj. W ciągu godziny napewno
    coś ci wyjdzie.

    Marek