  • 1. Data: 2009-08-01 18:55:21
    Temat: co mogło sie zepsuć philips telewizor
    Od: "ab" <a...@o...pl>

    miałem przed nim rubina 25 lat grał ok teraz kupiłem unijnego philipsa 5 lat
    temu 2 tys 700 zł kosztował od 2ch lat cos sie psuje jak włoncze długo sie
    uruchamia kolory i ostrość ledwo widać czy to warto serwis do niego
    sprowadzać czy złom.prosze o rade

  • 2. Data: 2009-08-01 18:59:39
    Temat: Re: co mogło sie zepsuć philips telewizor
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2009-08-01 20:55, ab napisał/a:
> [...]
    > temu 2 tys 700 zł kosztował od 2ch lat cos sie psuje jak włoncze długo sie
    > uruchamia kolory i ostrość ledwo widać czy to warto serwis do niego

    Napisz to jeszcze raz ale po polsku i podaj więcej szczegółów bo cena TV
    nikogo nie interesuje ;-)

    --
    Cz.

  • 3. Data: 2009-08-01 19:47:09
    Od: "ab" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Czarek" <c...@n...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > sprowadzać czy złom.prosze o rade

    Napisz to jeszcze raz ale po polsku i podaj więcej szczegółów bo cena TV
    no tak cena nie interesuje tego co ma pieniondze ja na niego w szwecji
    pracowałem i myslałemże z 10 lat podziała,,,,,,,,,,nagrzewa sie jak jakiś
    lampowy jak włoncze i wszystkie kolory nie doświettone ciemne ostrosci brak
    --
    Cz.

  • 4. Data: 2009-08-01 19:54:33
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2009-08-01 21:47, ab napisał/a:

> [...]
    > lampowy jak włoncze i wszystkie kolory nie doświettone ciemne ostrosci brak

    Chyba jesteś fanem filmu "Pieniądze to nie wszystko"... Tam w jednej
    scenie takiej samej pisowni użyli ;-)

    PS.Po polsku miałeś napisać ;-)
    Pieniądze, włączę... reszta też do d...
    Już się zaczynam zastanawiać czy po szwedzku nie zaczynasz pisać? ;)

    --
    Cz.

  • 5. Data: 2009-08-01 20:13:00
    Od: "ab" <a...@o...pl>

> [...]

    PS.Po polsku miałeś napisać ;-)
    Pieniądze, włączę... reszta też do d...
    Już się zaczynam zastanawiać czy po szwedzku nie zaczynasz pisać? ;)

    pisze grupa elektronika a tu pisownie sprawdzają wiadomosci zero co wy
    obserwujecie ja tylko zadałem pytanie
    --
    Cz.

  • 6. Data: 2009-08-01 20:19:37
    Od: "Irokez" <i...@w...pl>

    Użytkownik "ab" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > pisze grupa elektronika a tu pisownie sprawdzają wiadomosci zero co wy
    > obserwujecie ja tylko zadałem pytanie

    Kineskop do wymiany

    --
    Irokez

  • 7. Data: 2009-08-01 20:20:05
    Temat: Re: co mog?o sie zepsuae philips telewizor
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    ab wrote:
    > pisze grupa elektronika a tu pisownie sprawdzaj?

    Bez tych magicznych znaczków: "," i "." bardzo ciężko zrozumieć o co w
    ogóle chodzi w twoich postach. Szybka rada: zrób mu zdjęcie jak pracuje.
    Jest szansa że ktoś to da radę z tego zdjęcia cos wywnioskować.

  • 8. Data: 2009-08-01 21:48:23
    Od: badworm <n...@p...pl>

    http://rtfm.killfile.pl/#lajza
    --
    Pozdrawiam Bad Worm badworm[maupa]post{kopek}pl
    GG#2400455 ICQ#320399066