  • 1. Data: 2009-08-01 20:54:02
    Temat: do czego ludzie wy sie ludzie nadajecie
    Od: "ab" <a...@o...pl>

    nie piszcie na tej grupie bo to nie pasuje załóżcie grupe ortografia

  • 2. Data: 2009-08-01 21:01:43
    Temat: Re: do czego ludzie wy sie ludzie nadajecie
    Od: "pawelj" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ab" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > nie piszcie na tej grupie bo to nie pasuje załóżcie grupe ortografia
    A czemu niby miałoby to służyc?
    Przecież na grupie *ortografia nie nauczysz się interpunkcji.
    Nie poznasz tajników stawiania kropek i pisania z dużej litery. Nie
    opanujesz też sztuki stawiania przecinków.
    Więc czemu miałaby służyć ta nowa grupa?

    --
    PawełJ

  • 3. Data: 2009-08-01 21:14:52
    Od: "MaW" <m...@p...onet.nospam.pl>

    Użytkownik "ab" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > nie piszcie na tej grupie bo to nie pasuje załóżcie grupe ortografia

    Jeśłi piszesz do innych to uszanuj ich czas. Pisz tak, żebyśmy nie musieli
    się domyślać o co chodzi. Warto po napisaniu przeczytać swoje wypociny.
    Używaj "," i ".". A jeśli nie chcesz, to sam spadaj na grupę
    "alt.pl.nikt.mnie.nie.rozumie"

  • 4. Data: 2009-08-02 05:24:54
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl>

    Użytkownik ab napisał:
    > nie piszcie na tej grupie bo to nie pasuje załóżcie grupe ortografia

    No flasnie mnie terz nikt nie hce pomuc i nie wiem jakom rzarufke morze
    miec rzuf w akfarium :-(

  • 5. Data: 2009-08-02 07:14:05
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello ab,

    Saturday, August 1, 2009, 10:54:02 PM, you wrote:

    > nie piszcie na tej grupie bo to nie pasuje załóżcie grupe ortografia

    ić stotn!

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 6. Data: 2009-08-02 10:53:20
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    ab wrote:
    > nie piszcie na tej grupie bo to nie pasuje załóżcie grupe ortografia

    PLONK!

    Włodek

  • 7. Data: 2009-08-02 11:36:29
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    Użytkownik "MaW" <m...@p...onet.nospam.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > się domyślać o co chodzi. Warto po napisaniu przeczytać swoje wypociny.
    > Używaj "," i ".". A jeśli nie chcesz, to sam spadaj na grupę

    Nie wysilaj się!
    Od pięciu lat pobytu na newsach robi to samo ;)
    No fakt, pierwszy post był ortograficznie na 4.
    Możliwe, że ktoś za niego napisał :D

    Włodek

  • 8. Data: 2009-08-02 11:42:38
    Od: "neuron" <n...@n...com.pl>

    Użytkownik "ab" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > nie piszcie na tej grupie bo to nie pasuje załóżcie grupe ortografia
    W zasadzie to nie powinienem sie odzywc bo najlepiej spuscic zaslone
    milczenia, ale...
    No wlasnie - jestem dyslektykiem, robie duzo bledow, czasami nawet przysle
    mi jakis klient zrzut ekranu mojego programu z wytknietym bledem.

    Jednak od autora tego bardzo ciekawego watku rozni mnie to ze mnie samego
    bola moje bledy i staram sie nad tym pracowac, z calkiem niezlymi zreszta
    efektami (dawno dawno temu jak jeszcze do szkoly zdarzalo mi sie zagladac to
    dostawalem zawsze dwie oceny za wypracowania bo mojej nauczycielce zal bylo
    mi stawiac same paly ;-) )

    Inna sprawa ze wnerwiaja mnie nawiedzeni na grupach ktorzy wywtkaja bledy
    nie obok odpowiedzi merytorycznej ale w zamian - czasami robie wtedy
    googlopolowanie na takiego delikwenta i najczesciej sie okazuje ze gosc nie
    ma nic do powiedenia poza wytknieciem bledow innym.
    Ale tego watku akurat to nie dotyczy.

    Reasumujac. Jesli chodzi o Twoj telewizor kolego to smiem przypuszczac ze
    telewizor jest ok - raczej polecam wizyte u okulisty bo czesto u podstaw
    dysleksji leza problemy z przetwornikiem ccd i/lub optyka. Choc jak sie
    sproboje przeczytac calosc to raczej chodzi tu o wadliwe polaczenia
    elektryczne. Nie , nie w telewizorze. Miedzy synapsami. W MUSKU.

    wojtek
    www.neuron.com.pl
    CMMS Maszyna
    Golem OEE