  • 311. Data: 2009-03-06 11:46:35
    Temat: Re: Czemu ludzie lubia jabłka
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 06.03.2009 Waldek Godel <n...@o...info> napisał/a:

    > Czyli jednak nie masz pojęcia.. ale jednak wydajesz sądy

    Aha wtedy się całość po prostu wiesza :)

    > Różnica była rzędu kilku procent, w tym licencja. Całość wychodziła
    > znacznie taniej niż kupowane oddzielnie. Zresztą przykładem jest SPV m650 z
    > Automapą - różnica była poniżej 100 zł

    Porozmawiaj z jakimś handlowcem jak się ustawia ceny, aby nie opłacało się
    kupić gołego pda i wyrwać 100zł więcej.

    > Fakt, tu masz absolutną rację. Jak zostawisz w samochodzie to absolutnie
    > nie musisz nic rozpinać, inni przyjdą i rozepną za ciebie. Ale pozwolisz,
    > że nie skorzystam z tego rewolucyjnego podejścia.

    Fakt, wyjmą ją Ci z kieszeni lub wyrwą z ręki lub skroją auto dla caraudio,
    jak bym miał tak myśleć to powinienem w ogóle nie mieć telefonu i samochodu.

    > Brawo Jasiu.

    Jasiu jest w sąsiednim podwątku ;)

    > Co za odkrycie. Wiec skoro jednak dedykowane nawigacje idą w
    > kierunku bycia telefonem, to pozwolisz, że ja wybiorę krótszą drogę - bo ja
    > już jestem u celu tej podróży. CBDU.

    Nie idą w stronę bycia telefonem, w laptopy też montują karty gsm i jakoś
    nikt z laptopem przy uchu nie spaceruje po mieście, montują w moduły śledzenia
    samochodów, montują w routery itd. A Ty jesteś na etapie
    all-in-one, byłem tam kiedyś, ale mi sie odwidziało, np użytkowania tego
    samego samochodu sportowo i do codziennej jazdy. Nie od dziś wiadomo że
    jak coś jest do wszystkiego...

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 312. Data: 2009-03-06 12:07:01
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Aha wtedy się całość po prostu wiesza :)

    A może w końcu Ty sawiśnij bo jak do tej pory to swoją więdzę czerpiesz
    chyba z "poczytaj mi mamo"

  • 313. Data: 2009-03-06 12:10:22
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    rectlink

    > No i zamiast WM sie nada akurat ma wszystko co WM :) ba nawet ten sam OS
    > pewnie
    >
    > No i ten cios:

    Masz 10 lat, że te pierdy podpinasz każdemu?
    Wszyscy wiedzą co to POI, wiem wiem, dla usera iP to taka nowość. :)))))))

  • 314. Data: 2009-03-06 13:15:41
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    BaX pisze:
    >>> http://picasaweb.google.pl/Tomasz072/Allegro?feat=di
    rectlink

    > Masz 10 lat, że te pierdy podpinasz każdemu?
    > Wszyscy wiedzą co to POI, wiem wiem, dla usera iP to taka nowość. :)))))))

    Czy ty jestes idiota ? Podpinam bo szczekaliscie o brak nawigacje i
    macie bidulki problem MMS sa nawigacja jest a WMowcy dalej maja problem

    --
    Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/
    Historia Pieniądza kompendium wiedzy http://www.historiapieniadza.pl/

  • 315. Data: 2009-03-06 14:10:07
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Czy ty jestes idiota ? Podpinam bo szczekaliscie o brak nawigacje i macie
    > bidulki problem MMS sa nawigacja jest a WMowcy dalej maja problem

    Idiotą to jest ten który w temacie o telefonach z navi wkleja jakieś bzdury
    o POI, tak jak by to POI była jakimś kolejnym extra wynalazkiem który
    dotyczy tylko iP.

  • 316. Data: 2009-03-06 23:00:44
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Z tego 40% nie istnieje jeszcze w sprzewdazy. Panie a Iphone 4G bedzie
    > krawaty wiazal

    Jakbyś w razie miał wątpliwości co do istnienia urządzeń z WM i
    rozdzielczością VGA, nie włączając tych z WVGA.

    http://tinyurl.com/bhmub7

    Szadzik

  • 317. Data: 2009-03-07 21:35:45
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    BaX pisze:

    > Idiotą to jest ten który w temacie o telefonach z navi wkleja jakieś bzdury
    > o POI, tak jak by to POI była jakimś kolejnym extra wynalazkiem który
    > dotyczy tylko iP.

    Coz walerianka by sie przydala zacytowalem informacje prasowa Sygic o
    nawigacja na iphona w ktorym sa tez punkty POI a ty dorabiasz tutaj
    jakas smieszna ideologie