  • 1. Data: 2020-07-03 19:49:27
    Temat: Czujnik parkowania
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    Czołem. Na *.elektronika nie ma odzewu, pytam tu. Czujniki parkowania w
    12 letniej Fabii II. Ostatnio wymieniłem drugi z czterech czujników
    parkowania ( typowy VAGowski model ) i zastanawiam się czy proforma nie
    wymienić pozostałych dwóch, bo wkrótce padną ze starości, a dostęp do
    nich jest taki sobie. 2ga sprawa: czy wśród zamienników tych czujników (
    5J0919275A ) są jakieś lepsiejsze lub gorsze ?

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 2. Data: 2020-07-04 16:57:47
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    Prewencyjna inwestycja w 12 letnie auto ? No chyba że trzeba za każdym razem ściągać
    zderzak to może ale wątpię.

  • 3. Data: 2020-07-04 20:27:54
    Temat: Re: Czujnik parkowania
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2020-07-04 o 16:57, Przemek Jedrzejczak pisze:
    > Prewencyjna inwestycja w 12 letnie auto ? No chyba że trzeba za każdym razem
    ściągać zderzak to może ale wątpię.

    Właśnie chodzi o zderzak, jego demontaż jest upierdliwy.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 4. Data: 2020-07-04 23:09:36
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    Chińczyk to 40 zeta ale oryginał 3-4 razy tyle. Nie powinien paść na gwarancji czyli
    masz 2 lata spokoju. Można zrobić prewencyjnie ale raczej by mi się nie chciało :-)

  • 5. Data: 2020-07-05 07:31:31
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2020-07-04 o 23:09, Przemek Jedrzejczak pisze:
    > Chińczyk to 40 zeta ale oryginał 3-4 razy tyle. Nie powinien paść na gwarancji
    czyli masz 2 lata spokoju.

    Ceny znam, chodzi o żywotność. Te 2 czujniki co padły ( fabryczne ),
    wyglądały na rozszczelnione, żywica odklejała się od obudowy.

    > Można zrobić prewencyjnie ale raczej by mi się nie chciało :-)

    Ten samochód ujeżdża żona, czasem córka i wolałbym żeby był sprawny.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 6. Data: 2020-07-05 17:07:54
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    To założyć najtańsze chińczyki i modlić się aby wytrzymały połowę tego co OEM.

  • 7. Data: 2020-07-07 22:10:01
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2020-07-04 16:57:47 niejaki Przemek Jedrzejczak napisał:
    > Prewencyjna inwestycja w 12 letnie auto ?

    a czemu nie? ja ostatnio wymieniałem prewencyjnie w 19 letnim francuzie o
    wartości paczki fajek uszczelkę głowicy, pasek rozrządu, pompę wody, rolkę
    szpilki w głowicy

    no ale teraz śmigam codziennie stówkę po autostradzie bez obawy że cośmi
    wybuchnie :)

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 8. Data: 2020-07-08 17:05:14
    Od: z <...@...pl>

    Bo Ty to idziesz do salonu i masz nowe auto ;-)

  • 9. Data: 2020-07-08 19:13:25
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2020-07-08 o 17:05, z pisze:
    > Bo Ty to idziesz do salonu i masz nowe auto ;-)

    A takie auto salonowe to jak długo ono jest *nowe* ?

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 10. Data: 2020-07-09 19:05:24
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-07-08 19:13, PeJot wrote:

    > A takie auto salonowe to jak długo ono jest *nowe* ?

    Aż znajdzie się na nie drugi kupiec.