  • 1. Data: 2009-03-22 17:53:24
    Temat: Czy Wy też tak macie ?
    Od: "Zbyszek" <z...@p...onet.pl>

    Dawno temu miałem Canal+ . Wszystko było cacy przez dobre dwa lata .
    Jak zrezygnowałem i poślubiłen Cyfrowy polsat to C+ przypomniało sobie
    o jakis niezapłaconych rachunkach na 39 zł i po doliczeniu różnych odsetek
    kosztów manipulacyjnych i innych pierdoł za pośrednictwem Kruka zażądali
    zwrotu prawie 600 zł . Zapłaciłem aby mieć święty spokój . PC też mi
    się znudził i zbratałem się z "n" - no i pomimo , że TRZY razy upewniałem
    się
    czy napewno mam czyste konto , po roku od rozwiązania umowy CP przysłało
    mi upomnienie do zapłaty 38 zł . Niby suma niewielka , ale po wielokrotnych
    próbach dodzwonienia się do blondynek z infolini dowiedziałem się , że na
    ich komputerach niema żadnej zaległości . Gdy wysłałem pismo do Polsatu ,
    to otrzymałem odpowiedź , że jestem im winien za dodatkowy miesiąc , w
    którym
    już nie oglądałem CP , ale oni go nie wyłączyli w związku z czym mi go
    naliczyli
    i jak nie zapłacę , to już bez żadnych Kruków pozwą mnie do sądu i zażądają
    nie wiadomo czego , ale chyba dożywocia , bo kara śmierci w Polsce nie
    obowiązuje .
    Teraz mam w "n" i HBO i FilmBox , ale mimo , że wszystkie filmy już
    widziałem
    conajmniej dwa razy , a nowych i tak nie ma , to boję się rozwiązać umowę ,
    bo
    też okaże się , że coś tam niedopłaciłem i skończę w więzieniu .
    Zbyszek

  • 2. Data: 2009-03-22 18:35:38
    Temat: Re: Czy Wy też tak macie ?
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Zbyszek pisze:
> [...]
    > bo
    > też okaże się , że coś tam niedopłaciłem i skończę w więzieniu .

    idziesz z pismem do punktu, potwierdzają Ci nadanie razem z treścią
    i masz wszystko gdzieś.

    pawell

  • 3. Data: 2009-03-22 18:59:06
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości:
    .news.neostrada.pl
    użytkownik *Zbyszek* napisał(a):

> [...]
    > naliczyli
    > i jak nie zapłacę , to już bez żadnych Kruków pozwą mnie do sądu

    Pozwól im na tę odrobinę śmieszności. Niech Cię pozywają :) BTW, stawiaj
    przecinki nie poprzedzając ich spacjami, bo się tego czytać nie da.

    --
    Big Jack
    //////

  • 4. Data: 2009-03-22 18:59:30
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > za pośrednictwem Kruka zażądali
    > zwrotu prawie 600 zł . Zapłaciłem aby mieć święty spokój .

    Egh... a tyle tu było o Kruku, a Ty dałeś się wyjajcyć.

> [...]
    > którym
    > już nie oglądałem CP , ale oni go nie wyłączyli w związku z czym mi go

    Nie oglądałeś bo umowa wygasła, czy też nie chciałeś oglądać bo to różnica
    jest wielka. Niewyłączenie sygnału pomimo wygaśnięcia umowy to ich problem,
    a nie Twój.

> [...]
    > , bo
    > też okaże się , że coś tam niedopłaciłem i skończę w więzieniu .

    www.n.pl - sprawdzasz saldo i po sprawie. Zresztą w eNce też jest ciekawie.
    Ja np. już drugi miesiąc mam darmowe VOD, a za VOD nie płacę. Nie zdziw się
    też jak w eNce HBO wyłączą Ci tydzień po terminie - oczywiście dopłaty nie
    będzie.

    *piotr'ek*

  • 5. Data: 2009-03-22 20:00:39
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Zbyszek wrote:
> [...]
    > odsetek kosztów manipulacyjnych i innych pierdoł za pośrednictwem
    > Kruka zażądali zwrotu prawie 600 zł . Zapłaciłem aby mieć święty

    a co listem poleconym ci przyslali?

  • 6. Data: 2009-03-23 06:39:51
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Ja nie mam C+ ani Cyfrowego Polsatu, ale kumpel wypowiedział umowę z CP i na
    100% dostali list polecony, bo pani dzwoniła i pytała się o przyczyny
    zerwania umowy. Dlatego kumpel bardzo się z dziwnił jak po 3 miesiącach
    (tyle wynosi okres wypowiedzenia umowy) dostał kolejną fakturkę. :-)
    Zadzwonił i okazało się, że nie dostali jego wypowiedzenia (niestety kumpel
    nie miał zwrotki potwierdzającej odbiór pisma, bo wysłał zwykłym poleconym).
    Więc znowy wysłał z potwierdzeniem zwrotnym i płacił jeszcze 3-miesiące. Tym
    razem kazał wykasować jego dane osobowe z bazy CP. Jakie było jego
    zdziwienie jak niedawno dostał od CP materiały marketingowe na jego adres.
    :D

  • 7. Data: 2009-03-23 08:13:49
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Zadzwonił i okazało się, że nie dostali jego wypowiedzenia (niestety
    > kumpel nie miał zwrotki potwierdzającej odbiór pisma, bo wysłał zwykłym
    > poleconym).

    To na poczcie można się dowiedzieć kto i kiedy w/w pismo odebrał o czym
    informujemy CP i tym samym zamykamy sprawę... no ale skoro lubi płacić.

    *piotr'ek*

  • 8. Data: 2009-03-23 09:09:51
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "*piotr'ek*" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > To na poczcie można się dowiedzieć kto i kiedy w/w pismo odebrał

    Dokładniej to złożyć reklamację listu poleconego, wtedy poczta sama sprawdzi
    i zapoda to w odpowiedzi.

    >o czym informujemy CP i tym samym zamykamy sprawę... no ale skoro lubi
    >płacić.

    Ludzie są naprawdę dziwni....

  • 9. Data: 2009-03-23 12:51:31
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Cavallino wrote:
> [...]
    > wiadomości news:gq7gcg$983$1@inews.gazeta.pl...

    > Dokładniej to złożyć reklamację listu poleconego, wtedy poczta sama

    lubią być dymani.

    mnie sie udało zerwać umowę z C+ bez wypowiedzenia, po tym jak mi podnieśli
    opłatę po 3 miesiącach (dawno to było) oświadczyłem ze handlowiec
    gwarantował mi stałość ceny przez 12 miesięcy.

    popyskowali popyskowali ale umowę rozwiązali.