  • 1. Data: 2009-03-21 08:56:48
    Temat: "n" - programowanie dekodera przez internet
    Od: "tadzik" <j...@o...pl>

    W ostatnim numerze magazynu abonenta na stronie 24 jest informacja, iz majac
    podlaczony dekoder do internetu mozna poprzez strone n.pl zarzadzac swoim
    dekoderem HD.
    Moze ktos mnie oswieci, gdzie sa te opcje?

  • 2. Data: 2009-03-21 13:04:06
    Temat: Re: "n" - programowanie dekodera przez internet
    Od: "[MF] PL" <s...@w...pl>

    2009-03-21 09:56, tadzik napisal (a):
    > W ostatnim numerze magazynu abonenta na stronie 24 jest informacja, iz
    > majac podlaczony dekoder do internetu mozna poprzez strone n.pl
    > zarzadzac swoim dekoderem HD.
    > Moze ktos mnie oswieci, gdzie sa te opcje?

    Nie nboxem a nbox recorderem, nie zarządzać a programować nagrania, nie
    musi być podłączony do internetu (?), nie teraz ale w przyszłości.
    Pewnie tutaj:
    https://nbok.n.pl/selfcare/

    -
    maciek

  • 3. Data: 2009-03-21 13:23:16
    Od: "tadzik" <j...@o...pl>

    > Nie nboxem a nbox recorderem, nie zarządzać a programować nagrania, nie
    > musi być podłączony do internetu (?), nie teraz ale w przyszłości.
    > Pewnie tutaj:
    > https://nbok.n.pl/selfcare/

    Moze w przyszlosci, ale w gazecie wyrazie bylo napisane, ze "mozna" (w
    domysle juz teraz).
    Ale tam zadnych takich opcji nie ma.
    Oczywiscie chodzi o recorder, oprocz programowania nagrywania mozna ponoc
    np. sprawdzic ilosc dostepnego miejsca na dysku.

    Ktos z tych mozliwosci juz korzysta? Bo ja nadal nie moge znalezc.
    Probowalem sie dodzwonic do boku ale ciagle zajete.

  • 4. Data: 2009-03-21 13:54:49
    Od: "[MF] PL" <s...@w...pl>

    2009-03-21 14:23, tadzik napisal (a):
    ciach
    > Ktos z tych mozliwosci juz korzysta? Bo ja nadal nie moge znalezc.
    > Probowalem sie dodzwonic do boku ale ciagle zajete.

    Jak uważasz, szukaj dalej.
    Kiedy pojawi sie taka funkcjonalność to nie będziesz miał problemu z jej
    lokalizacja na stronie "n". Trast mi

  • 5. Data: 2009-03-21 18:47:43
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Ale tam zadnych takich opcji nie ma.

    Są... ale tutaj: http://n.pl/tv/program.html#. Możesz programować i
    sprawdzić dostępne miejsce na HDD. Sprawdziłem i nawet działa. Od pół roku
    to wprowadzali.

    *piotr'ek*

  • 6. Data: 2009-03-22 15:31:12
    Od: "P.H." <k...@g...w.sieci>

    Użytkownik "[MF] PL" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nie nboxem a nbox recorderem, nie zarządzać a programować nagrania, nie
    > musi być podłączony do internetu (?), nie teraz ale w przyszłości.

    nie wiem czy wyłączyli czy nie ale już od jakiegoś czasu... wchodzisz na
    stronę n. program TV. nagraj. nr abonenta i hasło i... raz działa raz nie
    działa - jak to w n ;-)))