    From: "szmergiel" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Czy ba błotniku musi byc namalowany nr rejestracyjny??
    Date: Sat, 14 Mar 2009 15:29:41 +0100

    Użytkownik "Solo" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    news:gpgebc$svd$1@inews.gazeta.pl...

    > Zaraz, zaraz przeciez z tego co mi wiadomo to motocykl nie musi posiadac
    > blach zeby przeszedl przegląd techniczny. Tutaj chodzi o potwierdzenie
    > stanu technicznego pojazdu, a blacha nie ma nic do rzeczy tak jak
    > ubezpieczenie OC. Stosując sie do powyższej zasady jaką kierował sie pan w
    > stacji to wszystkie motocykle, które przyjechały z zagranicy, a które nie
    > posiadały blach nie dostałby przeglądu - a jednak dostają.
    > Odp. Chłopa cos jebneło!

    Gosciu mnie tak wkurwil ze nie moge dojsc do siebie do tej pory. W
    poniedzialek pojade do urzedu komunikacji zapytac sie o to. I moze mi dadza
    na pismie cos ze nie musze miec nic na blotniku namalowane. A teraz szukam
    przepisow ktore o tym mowia ale jeszcze nic nie znalazlem, moze ktos zna ten
    przepis?

    --
    pozdro
    KTM 640 Enduro