  • 1. Data: 2011-04-03 19:16:57
    Temat: Czy dreamweaver potrafi usunac wlasciwosci tabeli przy wklejaniu?
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    Witajcie,

    Mam do przerobienia pewna stronke, a na sterej jest maaaasa tabelek,
    ktore musze dodac do nowej. Problem w tym, ze kazda komorka ma szerokosc
    i wysokosc - da sie to jakos "wyczyscic" np wlasnie w dreamie?

    --
    Mikołaj Jopczyński, Tychy Online

    tel: 32 7 400 000 | mikolaj (at) tychy-online.pl | gg: 311167 |
    www.tychy-online.pl

    Znajdz nas na Facebooku: http://www.facebook.com/TychyOnline

  • 2. Data: 2011-04-03 19:43:01
    Od: Michał Gancarski <m...@g...com>

    On Sun, 03 Apr 2011 21:16:57 +0200, Mikołaj Jopczyński wrote:

> [...]
    > ktore musze dodac do nowej. Problem w tym, ze kazda komorka ma szerokosc
    > i wysokosc - da sie to jakos "wyczyscic" np wlasnie w dreamie?

    A nie dasz radę zwykłym "find/replace"?

    --
    Michał Gancarski

  • 3. Data: 2011-04-03 20:05:58
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    W dniu 2011-04-03 21:43, Michał Gancarski pisze:

    > A nie dasz radę zwykłym "find/replace"?

    Hm.... musialbym sie bawic w wyrazenia reguralne, by wyciac liczby miedzy ""

    Za duzo tabelek, za duzo zabawy

  • 4. Data: 2011-04-03 20:11:57
    Od: Michał Gancarski <m...@g...com>

    On Sun, 03 Apr 2011 22:05:58 +0200, Mikołaj Jopczyński wrote:

    > Hm.... musialbym sie bawic w wyrazenia reguralne, by wyciac liczby miedzy ""
    >
    > Za duzo tabelek, za duzo zabawy

    A nie jedno/dwa wyrażenia i "znajdź i zamień we wszystkich otwartych
    plikach"? Jak to jest poukładane w ogóle? Nie wystarczy "znajdź

    --
    Michał Gancarski

  • 5. Data: 2011-04-03 20:49:49
    Od: Piotr D. <p...@z...to>

    Dnia Sun, 03 Apr 2011 21:16:57 +0200, Mikołaj Jopczyński napisał(a):

    > i wysokosc - da sie to jakos "wyczyscic" np wlasnie w dreamie?

    Zaznacz całą tabelę i z tego szarego menu, które pojawi się pod/nad tabelą
    wybierz "usuń wszystkie dane nt. szerokości/wysokości" dokładnie nie
    pamiętam bo Dreama mam tylko w pracy, ale jest na 100%.

    Piotrek

  • 6. Data: 2011-04-03 23:38:16
    Od: Exe Very Cute <k...@p...onIet.pl>

    W dniu 2011-04-03 21:16, Mikołaj Jopczyński pisze:
> [...]
    > ktore musze dodac do nowej. Problem w tym, ze kazda komorka ma szerokosc
    > i wysokosc - da sie to jakos "wyczyscic" np wlasnie w dreamie?

    Nie wiem jaką masz wersję - ja mam 8, i bardzo łatwo to zrobić w
    wyszukaj/zmień wybierasz "Specific tag" i ustawiasz co i jak.
    Powinno wystarczyć, jeśli nie to masz do dyspozycji wyrażenia regularne.

    Pozdr
    Exe Very Cute