  • 1. Data: 2011-04-06 20:06:47
    Temat: Re: DYNAMICZNY LINK <?php echo ' - jak wydrukować poprawnie skomplikowanego linka?
    Od: Piotr Siudak <s...@x...pl>

    W dniu 06.04.2011 23:52, Mirosław Zalewski pisze:
    > kwiecień roku pamiętnego 2011, prawdopodobnie 06. Wielka mądrość na
    > czytelników pl.comp.www spłynęła, gdy tako rzekł(a) St@n:

    > Jak wydrukować? Najlepiej wcale. To jest głupi pomysł.
    > http://pornel.net/onclick
    >
    > Jeśli nie potrafisz inaczej, możesz skorzystać z jakiegoś gotowca, np.
    > Fancybox<http://fancybox.net/> wydaje się być całkiem rozsądny.

    mam wrażenie że jemu jednak chodziło o to że nie przeczytał tego

    http://pl.php.net/manual/en/language.types.string.ph

    i chciał zebu mu ktoś streścił

    --
    Piotr Siudak
    s...@x...pl

  • 2. Data: 2011-04-06 21:39:49
    Od: "St@n" <r...@p...onet.pl>

    Witam.

    Mógł by ktoś podpowiedzieć jak wydrukować poprawnie poniższego linka
    za pomocą funkcji echo?

    oryginalny link:

    onclick="PopupCenter('page.php?name=$car', 'popup',300,200);">OK</A>

    ja zrobiłem tak:

    echo '<a href=\"javascript:void(0);\"
    onclick=\"PopupCenter(\'page.php?name=$car\',
    popup,300,200);\">OK</A>';

    Niby drukuje link ale niestety są blędy. Po klinknięciu stronka
    powinna pojawić się w popup-ie. jednak nie działa.

    Może ktoś podpowiedzieć jakieś wskazówki?

    S.

  • 3. Data: 2011-04-06 21:52:04
    Od: Mirosław Zalewski <miniopl@CUT_THIS.gmail.com>

> [...]

    http://pornel.net/onclick

    Jeśli nie potrafisz inaczej, możesz skorzystać z jakiegoś gotowca, np.
    Niżej podpisany, zamieszkały w http://minio.xt.pl ,
    Mirosław Zalewski

  • 4. Data: 2011-04-07 17:17:34
    Od: "St@n" <r...@p...onet.pl>

    Dziękuję za odpowiedź. Postudiuję temat.

    Uczę się dopiero programowania, stąd moje pewnie banalne pytanie.

    Pokombinuję z tymi apostrofami i ukośnikami. Jak nie wydolę, to
    zmienię strukturę linka.

    Pozdrowienia

  • 5. Data: 2011-04-07 18:31:47
    Od: Zbigniew Malec <a...@i...invalid>

    On Wed, 6 Apr 2011 23:52:04 +0200, Mirosław Zalewski wrote:

    > Jak wydrukować? Najlepiej wcale. To jest głupi pomysł.
    > http://pornel.net/onclick

    za stroną:

    o ile to nie jest metadowcip, to wygląda na to, że pornel też nie za bardzo
    "umie javy". Powinno być: javascripta(u?).

    Przy okazji. W Operze 11.01 druga podpowiedź boczna ma pasek przewijania
    poziomego. Tak ma być?

    A już z zupełnie innej beczki, za każdym razem, jak czytam, że coś w
    którymś browserze nie działa i trzeba stosować haki (a właściwie ciężko to
    nazwać hakami, skoro to powszechna praktyka), to mnie krew zalewa. W jaki
    sposób do tego dopuściliśmy (My - ludzkość w ogólności), że śmietnik stał
    się normą?

    Zbyszek Malec

  • 6. Data: 2011-04-07 22:48:04
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    On 2011-04-07 20:31, Zbigniew Malec wrote:

    > za stroną:
    >
    > o ile to nie jest metadowcip, to wygląda na to, że pornel też nie za bardzo
    > "umie javy". Powinno być: javascripta(u?).

    porneL jest mistrzem w pisaniu skryptów w javie! ;)

    To też dowcip, ale mniej śmieszny.

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";

  • 7. Data: 2011-04-08 17:01:54
    Od: "St@n" <r...@p...onet.pl>

    Oki można zamknąć wątek.

    Trochę zabawy z tym poprawnym zapisaniem linka by nie wywalał errorów.

    Przerobiłem sobie skrypta by maxymalnie uprościć linka.

    Parametry otwieranego nowego okna ustaliłem na sztywno w skrypcie i
    wszystko śmiga jak należy.

    Pozdrowienia dla wszystkich chcących pomóc.

    S.