  • 1. Data: 2009-02-07 15:55:45
    Temat: Czy istnieje adapter do podlaczenia wyjscia kieszeni HDD na USB?
    Od: s...@g...pl

    Witam!
    Poszukuje adaptera/przejciowki ktory pozwoli mi podlaczyc dysk twardy
    HDD (IDE ATA100) WSADZONY w standardowa kieszen do takich dyskow na
    USB. Widze na allegro mase kieszeni na USB oraz adapterow z ATA ale to
    nie to co bym chcial. Spotkal sie ktos z czyms takim?

  • 2. Data: 2009-02-07 18:11:42
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 07.02.2009 16:55, s...@g...pl pisze:
> [...]
    > USB. Widze na allegro mase kieszeni na USB oraz adapterow z ATA ale to
    > nie to co bym chcial. Spotkal sie ktos z czyms takim?

    Możesz jaśniej? Jakiego adaptera potrzebujesz, żeby podłączyć
    "standardową kieszeń na USB" do komputera?

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 3. Data: 2009-02-07 20:27:52
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Radosław Sokół" <r...@m...com.pl> napisał w wiadomości

    > Możesz jaśniej? Jakiego adaptera potrzebujesz, żeby podłączyć
    > "standardową kieszeń na USB" do komputera?

    Chodzi mu chyba o adapter który z jednej strony ma szpilki IDE, z drugiej
    wtyczkę USB.

  • 4. Data: 2009-02-07 20:31:42
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Uzytkownik <s...@g...pl> napisal w wiadomosci
    e.googlegroups.com...
> [...]
    > USB. Widze na allegro mase kieszeni na USB oraz adapterow z ATA ale to
    > nie to co bym chcial. Spotkal sie ktos z czyms takim?

    Pomijajac fakt, ze nie ma standardowej kieszeni na dyski ATA100, bo walczyly
    ze soba
    standardy "Adax" i "tendruginazwyniepamietam", to moze zaiteresuja Cie
    obudowy 5,25 cala
    na USB. Wtedy kieszen sobie tam montujesz jaka chcesz. Normalnie uzywa sie
    tego do podlaczania np. nagrywarki poprzez USB. Ale popularne toto nie
    jest.

    Pozdrawiam
    Feromon

  • 5. Data: 2009-02-08 01:06:16
    Od: s...@g...pl

    On 7 Lut, 19:11, Radosław Sokół <r...@m...com.pl> wrote:

    > Możesz jaśniej? Jakiego adaptera potrzebujesz, żeby podłączyć
    > "standardową kieszeń na USB" do komputera?

    Dysk wkaldamy w kieszen a ta we wneke w obudowie. Wlasnie te gniazdo
    ktore laczy kieszen z wneka (nie jest to zlacze pinowe IDE ATA) chce
    przekierowac na USB zeby odpusic sobie kupno nowej kieszeni...

  • 6. Data: 2009-02-08 01:20:33
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 8.2.2009, s...@g...pl napisał(a):

    > Dysk wkaldamy w kieszen a ta we wneke w obudowie. Wlasnie te gniazdo
    > ktore laczy kieszen z wneka (nie jest to zlacze pinowe IDE ATA) chce
    > przekierowac na USB zeby odpusic sobie kupno nowej kieszeni...

    Zapomnij.
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://polish.spampoison.com/

  • 7. Data: 2009-02-08 11:15:34
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-02-08 02:20, Użytkownik Michal Lukasik napisał:

    > Zapomnij.

    Nie koniecznie.
    Kiedyś widziałem coś co było kieszenią na dysk twardy w zewnętrznej
    obudowie. Oczywiście kieszeń i obudowa dysku stanowiła komplet
    wyprodukowany przez jednego producenta. Kieszeń montowana była
    w zatokę 5,25 cala.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2009-02-08 11:27:44
    Od: s...@g...pl

    On 7 Lut, 21:27, "MC" <m...@g...pl> wrote:
    > Użytkownik "Radosław Sokół" <r...@m...com.pl> napisał w
    wiadomościnews:2009020718114700@grush.one.pl...

    > Chodzi mu chyba o adapter który z jednej strony ma szpilki IDE, z drugiej
    > wtyczkę USB.

    Nie szpilki tylko wyjscie z tylu "wkldu" kieszeni. Po cholere mi
    szpilki gdy jest masa adapterow zenskich...

  • 9. Data: 2009-02-08 12:14:25
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    Użytkownik <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...

    > Nie szpilki tylko wyjscie z tylu "wkldu" kieszeni. Po cholere mi
    > szpilki gdy jest masa adapterow zenskich...

    no to kupujesz byle adapter na ide, kupujesz druga kieszen, tniesz
    co niepotrzebne podlaczasz i bangla

    kieszeni bylo pare typow, teraz sa prawie na wymarciu ze wzgledu na
    popularnosc dyskow na usb wiec moim zdaniem gotowego nie masz co szukac

  • 10. Data: 2009-02-08 16:36:49
    Od: s...@g...pl

    On 8 Lut, 13:14, "tg" <a...@b...cpl> wrote:
> [...]
    >
    > kieszeni bylo pare typow, teraz sa prawie na wymarciu ze wzgledu na
    > popularnosc dyskow na usb wiec moim zdaniem gotowego nie masz co szukac

    Ciecie odpada.

    1. unikne przekaldania dysku 2. unikne zakupu nowej kieszeni 3. jedyny
    minus to ze wyjmowanie dysku z takiej keiszeni w pc jest
    nienajlepszym rozwiazaniem ale powiedzm yze wczesniej bede wygaszal
    komputer