  • 1. Data: 2009-02-07 18:31:00
    Temat: UPS do desktopa.
    Od: Sqeeb <sqeeb!cut.this.off!@o2.pl>

    Witam.
    Rozglądałem się za w miare dobrym ups'em do swojego starego blaszaka.
    Na allegro znalazłem coś takiego -> http://allegro.pl/show_item.php?item=543267535
    Byłbym wdzięczny gdybyście się podzielili swoimi uwagami co do tego produktu, albo
    zaproponowali coś lepszego w podobnej cenie.
    Chciałem sobie kupić coś APC ale na nowy mnie nie stać ale wole żeby był nowy.

    Z góry dziękuję za odpowiedzi.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 2. Data: 2009-02-07 19:02:58
    Temat: Re: UPS do desktopa.
    Od: "Irokez" <h...@o...pl>

    Użytkownik "Sqeeb" <sqeeb!cut.this.off!@o2.pl> napisał w wiadomości
    pl...
[...]

    Ciekawe czy w naturze też tak beznadziejnie wyglada ten plastik jak na
    zdjęciach.

    Rozumiem Twoje obawy co do uzywanego APC, ale ten sprzet jest naprawdę nie
    do zajechania.
    Przez moje ręce przewineło sie kilkanaście różnych Smart i Back-UPS.
    Sam mam Smarta 1000 i jestem bardzo zadowolony. Kupiłem uzywkę, wymieniłem
    aku i no rewelka :)

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2009-02-07 20:21:42
    Od: "MC" <m...@g...pl>

[...]
    ----------------------------------
    Te USA o których mowa w opisie tak naprawdę nazywają się Chiny.

    Byłbym wdzięczny gdybyście się podzielili swoimi uwagami co do tego
    produktu, albo zaproponowali coś lepszego w podobnej cenie.
    ----------------------------------
    Odpowiedz sobie na kilka pytań. 1. Do czego ci ten ups, 2. jakie moce i 3.
    jak długo chcesz podtrzymywać. I czwarte czy zamierzasz używać jakiegoś
    programu do zamykania kompa. To jest podstawa do wyboru.

    Chciałem sobie kupić coś APC ale na nowy mnie nie stać ale wole żeby był
    nowy.
    ----------------------------------
    Uwielbienie do APC to jakaś choroba. Tanie APC należą do najbardziej
    prądożernych UPS-ów ze względu na częste wykorzystywanie akumulatora.

  • 4. Data: 2009-02-08 01:20:45
    Od: "rageofhonor" <b...@p...onet.pl>

[...]

    Posiadam model BNT 600 AP UPSa tej firmy i jest bardzo dobry. Kupiłem go w
    zeszłym roku w sklepie komputerowym. Przez podłączenie UPSa kablem USB z
    komputerem dołączony program monitoruje wszystko co jest związane z prądem i
    zapisuje co się dzieje. Czyli start systemu brak prądu itd. Nawet jak jest
    za niskie napięcie potrafi je zwiększyć.

    Problem może być z kosztami wysyłki bo te urządzenia maja wbudowany
    akumulator i mają swoją wagę.

  • 5. Data: 2009-02-08 09:14:22
    Od: Sqeeb <sqeeb!cut.this.off!@o2.pl>

    On Sat, 7 Feb 2009 21:21:42 +0100 MC wrote:

    > Te USA o których mowa w opisie tak naprawdę nazywają się Chiny.

    Chińska zupka ale robiona w Radomiu. Jak wszystko.

    > Odpowiedz sobie na kilka pytań. 1. Do czego ci ten ups, 2. jakie moce i 3.
    > jak długo chcesz podtrzymywać. I czwarte czy zamierzasz używać jakiegoś
    > programu do zamykania kompa. To jest podstawa do wyboru.

    Wybierałem UPS'a tylko pod względem mocy. Zasilacz w blaszaku ma 300W,
    monitor ma na tabliczce znamionowej 50W więc ten 360W w zupełności wystarczy.

    Nie chce długo podtrzymywać, kilka minut.

    Na UPSa sie zdecydowałem bo ostatnio w moim mieszkaniu nasiliły się
    spadki napięcia i już drugi raz mam system do zrobienia(jakoś tak u mnie jest,
    że jest spadek napięcia gdy dysk pracuje a gdy potem włącze pc to dysk
    ma 1MB/s odczytu. Serio. Po formacie jest wszystko po staremu ale pewnie
    coś i tak się uszkadza). Chodzi o to, żeby w razie zaniku prądu mieć czas
    żeby zamknąć/zapisać wszystko i wyłączyć.

    > Uwielbienie do APC to jakaś choroba. Tanie APC należą do najbardziej
    > prądożernych UPS-ów ze względu na częste wykorzystywanie akumulatora.

    Mówisz? Ja tam nie wiem, ja truskawki cukrem ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 6. Data: 2009-02-08 09:33:37
    Od: "doom3" <d...@o...pl>

    Użytkownik "MC" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > ----------------------------------
    > Uwielbienie do APC to jakaś choroba. Tanie APC należą do najbardziej
    > prądożernych UPS-ów ze względu na częste wykorzystywanie akumulatora.

    Dlatego powinno sie kupowac serie SMART a nie BACK-UPS.
    Do zastosowan pytajacego spokojnie wystarczy: APC SMART UPS 700

    http://allegro.pl/item543583652_apc_smart_700_new_or
    yginal_aku_apc_2latagw_d2d_fv.html

    Tani nie bedzie, ale na pewno 1000 razy lepszy od chinszczyzny made in usa
    ;) Przykladowo posiadajac active power 600va nie bylem w stanie podlaczyc
    pod niego sprzetu wymagajacego 250W bo twierdzil, ze ma przeciazenie.

    Polecam zakupy upsow u kolegi z powyzszego linka, sam kupuje mnostwo
    uzywanego sprzetu apc od tego Pana i nigdy sie nie zawiodlem.

    --
    doom3