  • 11. Data: 2009-03-05 18:12:53
    Temat: Re: Czy istnieje cos fi dla przebiegów odkształconych?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    entroper wrote:
    > Może
    > przemianować rubrykę ?

    Chyba nigdy nie miałeś do czynienia z biurokratą :) Formularz P-417 jest
    swięty bo juz za dziada pradziada ...

  • 12. Data: 2009-03-05 19:44:04
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    > Chyba nigdy nie miałeś do czynienia z biurokratą :) Formularz P-417 jest
    > swięty bo juz za dziada pradziada ...

    Przekreślić na formularzu :)
    albo nie, lepiej wpisz tam coś i daj gwiazdkę a resztę drobnym drukiem na
    dole :)

    BTW - czy jest jakaś szansa skontaktowania się z człowiekiem, do którego ten
    papier trafi ? Bo teraz sprawa dąży prostym torem do kłopotów, biurokrata ma
    w d.. co tam będzie wpisane, da to gdzieś dalej, tam to źle zrozumieją a i
    tak będzie na Ciebie.

    e.

  • 13. Data: 2009-03-06 06:38:03
    Od: Andrzej Kamieniecki <_...@t...com.pl>

    Sebastian Biały napisał(a):
    [ciap]
    > Chyba nigdy nie miałeś do czynienia z biurokratą :) Formularz P-417 jest
    > swięty bo juz za dziada pradziada ...
    ja miałem i jest dokładnie tak jak z inkasentem z "Misia".
    Dwie rzeczy są święte: pieczątka oraz to żeby wynik pomiaru zapisany był
    za pomocą cyfr. Mogą być dowolne jednak najlepiej jak są wpisane w jakąś
    tabelkę albo inny obiekt graficznie sprawiający ładne wrażenie.

    Andrzej Kamieniecki

    P.S.
    jedna z większych polskich firm kalibrowała samodzielnie swój analizator
    widma do kilkunastu GHz. I co może znaleźć się w takim protokole?
    Ustawione 100 MHz, zmierzone 100 MHz czyli ok więc można przejśc do
    meritum: na kilku stronach wyniki pomiaru średnicy d i D złącza typu N
    na przednim panelu wraz z całym opisem jak policzono niepewność
    pomiarową dla tych średnic i jakim dokładnie mikrometrem itd, itp. Aż
    sobie kopie zrobiłem :-)

  • 14. Data: 2009-03-16 15:38:20
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    Użytkownik "Andrzej Kamieniecki" <_...@t...com.pl>
    napisał w wiadomości news:goqgc8$bmi$1@news.dialog.net.pl...
    (ciap)

> [...]
    > na przednim panelu wraz z całym opisem jak policzono niepewność
    > pomiarową dla tych średnic i jakim dokładnie mikrometrem itd, itp. Aż

    ROTFL

    Włodek