  • 1. Data: 2010-01-21 16:21:13
    Temat: Czy ktoś korzystał z gwarancji 3 letniej na żarówki OSRAM?
    Od: "news.dialog.net.pl" <m...@g...pl>

    W mojej 206 od nowości co pół roku pada jakaś żarówka, raz lewa raz prawa
    (h7) w 306 (h4) mało co wymieniane. Zobaczyłem że OSRAM daje gwarancje 3
    lata. Czyli kupuje ich żarówke, jak się spali to drugą a tą pierwszą
    wymieniam i tak przez 3 lata :) Czy myślicie że to wypali? Może ktoś wysyłał
    do nich?

  • 2. Data: 2010-01-21 16:38:04
    Od: krzysiek82 <k...@p...pl>

    news.dialog.net.pl pisze:
> [...]
    > lata. Czyli kupuje ich żarówke, jak się spali to drugą a tą pierwszą
    > wymieniam i tak przez 3 lata :) Czy myślicie że to wypali? Może ktoś wysyłał

    znajomy tak robi z domowymi żarówkami, podobno wymieniają.

    --
    krzysiek82

  • 3. Data: 2010-01-21 16:53:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "krzysiek82" <k...@p...pl> napisał w
    > znajomy tak robi z domowymi żarówkami, podobno wymieniają.

    Z domowymi swietlowkami kompaktowymi jest nieco inaczej - pisze na
    pudelku
    "5 lat swiecenia", malym drukiem "wedlug normy xxxx" (*), a w innym
    miejscu "trwalosc 6000h".

    Przychodzisz po pol roku, w Carefurze wymieniaja bez gadania, a
    jakby gadali - mial towar miec 6000h trwalosci ?
    180dob razy 24h = 4320h, towar nie zgodny z umowa.

    (*) - znaczy sie zalozyli 3h swiecenia dziennie

    A przy zarowce - stwierdza ze nie stwierdzili wady fabrycznej,
    zarowka jest po prostu zuzyta, a ze trwalosc ma nieokreslona, ale
    generalnie znacznie krotsza, to juz po miesiacu trudno wykazac ze
    nie swiecila na okraglo :-)

    J.