  • 1. Data: 2010-01-21 10:23:06
    Temat: Opel/stacyjka- regeneracja na [SK]
    Od: Romullus <r...@o...pl>

    No i sie zwlekalo zwlekalo i sie dzis doczekalo :)
    Pol godziny wachlowania zeby cholera dalo sie przekrecic :)
    Ktos moze polecic warsztat/ firme ktora specjalizuje sie w regeneracji
    wkladek -najlepiej katowice, chorzow, zabrze, ruda slaska ?

    eR

  • 2. Data: 2010-01-21 11:34:30
    Temat: Re: Opel/stacyjka- regeneracja na [SK]
    Od: szymo <s...@w...pl>

    Romullus pisze:
> [...]
    > Ktos moze polecic warsztat/ firme ktora specjalizuje sie w regeneracji
    > wkladek -najlepiej katowice, chorzow, zabrze, ruda slaska ?

    a spróbuj najpierw drugim kluczykiem. Te od astry dość szybko robiły się
    okrągłe na ząbkach i to była też częsta przyczyna tego że nie można było
    przekręcić.

  • 3. Data: 2010-01-21 11:42:37
    Od: "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "szymo" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > a spróbuj najpierw drugim kluczykiem. Te od astry dość szybko robiły się
    > okrągłe na ząbkach i to była też częsta przyczyna tego że nie można było
    > przekręcić.

    Można wyjąć wkładkę i samemu spróbować ją rozruszać. Mnie kiedyś udało się i
    nawet działała potem dłuższy czas.

  • 4. Data: 2010-01-21 12:15:43
    Od: Romullus <r...@o...pl>

    Dnia Thu, 21 Jan 2010 11:42:37 +0100, Robert Wicik napisał(a):

    > Użytkownik "szymo" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Można wyjąć wkładkę i samemu spróbować ją rozruszać. Mnie kiedyś udało się i
    > nawet działała potem dłuższy czas.

    Jakies how to ? Moze krazy gdzies w sieci ?

  • 5. Data: 2010-01-21 12:57:28
    Od: "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Romullus" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jakies how to ? Moze krazy gdzies w sieci ?

    Można popytać/poczytać tutaj
    http://autokacik.pl/postlist.php?Cat=0&Board=astra
    a najlepiej tutaj http://www.astra.auto.pl/

  • 6. Data: 2010-01-21 13:03:02
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "Romullus" <r...@o...pl> wrote in message

    > Jakies how to ? Moze krazy gdzies w sieci ?

    Mozesz sprobowac bez wyjmowania wkladki - ja tak swego czasu uzdatnilem
    stacyjke Opla Recorda - po tej operacji kilka lat dzialala bez zarzutu.
    Sposob sprzedal mi fachowiec od zamkow samochodowych.
    Nabierasz w strzykawke benzyne ekstrakcyjna i wstrzykujesz do stacyjki
    (oczywiscie zabezpiecz podloge, bo bedzie cieknac. Wstrzykiwac i ruszac
    stacyjka, zeby wyplukac wszystkie syfy. Po wyplukaniu - albo uzyc smaru
    grafitowego, albo (w tamtych czasach nie do dostania) - sproszkowanego
    grafitu, ktory nalezy wdmuchnac do stacyjki. Uwaga - po tej operacji kluczyk
    bedzie brudny przez jakis czas...

    --
    Axel

  • 7. Data: 2010-01-21 17:33:26
    Od: "Budinese" <q...@p...onet.pl>

    O ile się nie myle, to ja naprawiałem tutaj:

    Awaryne otwieranie aut
    40-026 Katowice
    Wojewódzka 5
    Telefon: 032 251-26-47, (0501)338-073

  • 8. Data: 2010-01-22 07:47:33
    Od: Romullus <r...@o...pl>

    Dnia Thu, 21 Jan 2010 13:03:02 +0100, Axel napisał(a):

> [...]
    > grafitu, ktory nalezy wdmuchnac do stacyjki. Uwaga - po tej operacji kluczyk

    dzieki pomoglo, zobaczymy na jak dlugo :)