  • 1. Data: 2012-03-10 00:54:22
    Temat: Czy strach się bać ? Czy jednak przesadzam ?
    Od: "PL(N)umber_One " <p...@N...gazeta.pl>

    Witam
    Najpierw link do ogłoszenia: http://tiny.pl/hpgmn
    Może strachliwy na stare lata jestem, ale zastanawiam się co może zdziałać z
    gazem lub prądem - operator urządzenia, konserwator itp - po jednodniowym
    szkoleniu, zakończonym egzaminem i wydaniem uprawnień.
    PP

  • 2. Data: 2012-03-10 17:17:26
    Temat: Re: Czy strach się bać ? Czy jednak przesadzam ?
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "PL(N)umber_One " <p...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > gazem lub prądem - operator urządzenia, konserwator itp - po jednodniowym
    > szkoleniu, zakończonym egzaminem i wydaniem uprawnień.

    Ale to nie jest szkolenie zawodowe tylko SEP. Czyli dowiesz się z jakiego
    paragrafu prąd cie kopnął :)
    Wojtek

    --
    Taaa... Oczywiście, są lekarze, którzy
    poświęcają cały swój czas i wiedzę

  • 3. Data: 2012-03-11 00:37:24

    W dniu 2012-03-10 18:17, wowa pisze:

    > Użytkownik "PL(N)umber_One " <p...@N...gazeta.pl> napisał w
    > wiadomości news:jje8nu$kdl$1@inews.gazeta.pl...
    >>
    > Ale to nie jest szkolenie zawodowe tylko SEP. Czyli dowiesz się z
    > jakiego paragrafu prąd cie kopnął :)

    I numer do gazowni/energetyki musisz po nim znac ;)

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)