  • 1. Data: 2010-12-01 00:21:46
    Temat: Czy tunery mogą mieć wpływ na siebie
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Mam 2 tunery satelitarne firmy Ferguson. 2 różne modele. Jak się jeden
    zawiesi to na drugim spada siła sygnału ok o połowę z 99% na 60%. Co może
    być przyczyną? Instalacja posiada 2 przełączniki i konwertery. Obecnie
    skierowana tylko na astrę. Na obu można oglądać inne kanały jednocześnie.

  • 2. Data: 2010-12-01 06:52:43
    Temat: Re: Czy tunery mogą mieć wpływ na siebie
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-12-01 01:21, rageofhonor pisze:
> [...]
    > może być przyczyną? Instalacja posiada 2 przełączniki i konwertery.
    > Obecnie skierowana tylko na astrę. Na obu można oglądać inne kanały

    napisz co więcej.
    jakie modele, jakie przełączniki (piszesz tylko o Astrze).
    jak rozumiem - konwerter twin?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux